کد خبر: 255190
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ ۱۵:۴۷:۰۰
| |

تمام بازیکنانی که در فهرست تیم ملی هستند بهترین های فوتبال ایران هستند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال با بیان اینکه تیم ملی جای بهترین بازیکنان فوتبال ایران است، گفت: تمام بازیکنانی که در فهرست تیم ملی هستند یا آنهایی که خط خوردند، بهترین های فوتبال ایران هستند.

تمام بازیکنانی که در فهرست تیم ملی هستند بهترین های فوتبال ایران هستند
کد خبر: 255190
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ ۱۵:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| «سیدمحمد علوی» روز جمعه با اشاره به فهرست نهایی انتخاب شده از سوی کارلوس کی روش برای حضور در جام ملت های آسیا و خط خوردن نفراتی چون سید حسین حسینی و علی علیپور، تصریح کرد: تیم ملی جای بهترین ها است و همه نفراتی که در لیست قرار داشتند، جزو بهترین ها بودند حتی نفراتی که خط خوردند.


وی ادامه داد: صحبت این است که بحث به اما و اگر کشیده نشود که ای کاش فلان بازیکن در تیم ملی بود یا خیر. کی روش این نفرات را انتخاب کرده و با این نفرات هم انتظار قهرمانی از تیم ملی بالا است.


بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه توقع از تیم ملی در جام ملت های آسیا فقط قهرمانی است، گفت: انتظارات از تیم ملی برابر با بودجه و امکاناتی که صرف آن می شود، بالا می رود.


با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه جام ملت های آسیا اظهار داشت: شرایط خوب است. همه چیز مهیا است تا تیم ملی در آسیا قهرمان شود چرا که توقعی دیگر جز این از تیم کی روش نمی‌رود.


وی افزود: در حال حاضر بازیکنان با کیفیتی داریم. از جهت دیگر امکانات خوبی هم در اختیار تیم ملی قرار دارد. با توجه به این شرایط و حضور کادر فنی خوب و البته گران، همه منتظر هستیم تا دیگر در این دوره قهرمانی تیم ملی را ببینیم.


بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اظهارات کی روش که گفته بود، حضور در بین چهار تیم برای فوتبال ایران یک رویا است، تصریح کرد: شاید کی روش با طرح چنین صحبت هایی قصد داشته توقع را از تیم ملی پایین بیاورد اما توقع برابر با امکانات و بودجه و خرجی که برای تیم ملی می شود هم بالا می رود.


جام ملت های آسیا 2019 از روز پانزدهم دی ماه به میزبانی امارات برگزار می شود و تیم ملی ایران در گروه سوم با تیم های عراق، یمن و ویتنام در گروه سوم هم گروه است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها