کد خبر: 254735
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۱۴:۰۷:۰۰
| |

واسکز تبدیل به مهره‌ای ارزشمند برای سولاری شده است

به گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا، «لوکاس واسکز» بال کناری تیم فوتبال رئال مادرید، تحت هدایت «سانتیاگو سولاری» بار دیگر احیا شده و به یکی از سربازهای ارتش ویرانگر کهکشانی ها بدل شده است.

واسکز تبدیل به مهره‌ای ارزشمند برای سولاری شده است
کد خبر: 254735
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۱۴:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه مارکا روز چهارشنبه نوشت: انتصاب «سانتیاگو سولاری» به سمت سرمربی تیم رئال مادرید، مسیر فصل را برای «لوکاس واسکز» تغییر داد.


وینگر کهکشانی ها در دوران «یولن لوپتگی» سرمربی برکنار شده سفیدپوشان مهره ای کلیدی محسوب نمی شد، اما پس از تمرین و تلاش سخت در تمرینات و عملکرد قابل قبول در چند بازی، فرصت های بیشتری از سوی مرد آرژانتینی برای وی فراهم شد.


در واقع، عملکرد تحسین برانگیز در دفاع و حمله، او را به چرخ دنده ای حیاتی برای ماشین مکانیکی سولاری تبدیل کرد؛ قطعه ای که تعادل را به قطار از ریل خارج شده رئال بازگرداند.


در این بین، جام باشگاه های جهان برای واسکز به عنوان یکی از قطعات اصلی پازل سولاری، به مثابه نیروی محرکه ای قدرتمند، جایگاهش را در آسمان مادرید تثبیت کرد.


او در این تورنمنت و در جریان هر دو بازی در فهرست اولیه به میدان رفت و در برابر کاشیما آنتلرز 68 و مقابل العین 84 دقیقه بازی کرد.


بال کناری 27 ساله سفیدپوشان که در سال 2015 با قراردادی به مبلغ یک میلیون یورو از اسپانیول به مادرید بازگردانده شد، به معنای واقعی کلمه یکی از بهترین خریدهای مادریدی ها در سال های اخیر محسوب می شود.


در واقع از آن تاریخ به بعد، او در سه قهرمانی متوالی رئالی ها در لیگ قهرمانان اروپا نقشی کلیدی ایفا کرد؛ به ویژه در فینال مسابقات سال 2016 که یکی از ضربات حساس پنالتی را به گل تبدیل کرد و در یک چهارم نهایی فصل 2017 - 2018 نیز، ضربه پنالتی که روی حرکت او به تیمش تقدیم شد، موجبات شکست یووه و صعود رئالی ها به نیمه نهایی را فراهم آورد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها