نتایج NBA در شبی که لیکرز پیروز میدان بود

لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا (NBA) این روزها درگیر سال جدید میلادی است و مسابقاتش نیز بوی کریسمس می دهد. در سه مسابقه ای که بعد از یک روز تعطیلی سال نو برگزار شد لس آنجلس لیکرز برابر گلدن استیت برنده شد اما ستاره این تیم آسیب دید.

نتایج NBA در شبی که لیکرز پیروز میدان بود
کد خبر: 254617
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۱۲:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از یک روز تعطیلی سال نو در لیگ NBA، بامداد امروز چهارشنبه مسابقات ادامه پیدا کرد و سه دیدار برگزار شد که در حساس ترین مسابقه لس آنجلس لیکرز در سالن اوراسل اوکلند میهمان گلدن استیت بود و توانست با درخشش ستاره خود لبرون جیمز 127 بر 101 به برتری برسد. هدیه کریسمس بازیکنان لیکرز برای هواداران این تیم بسیار شیرین بود اما مصدومیت جیمز کمی از این شیرینی کم کرد.


لبرون جیمز در این مسابقه در شرایطی بهترین بازیکن تیمش بود که در کوارتر سوم از ناحیه کشاله ران آسیب دید و بعد از رفتن به رختکن و بررسی تیم پزشکی لیکرز مشخص شد نمی تواند تیمش را همراهی کند. او در این دیدار با کسب 17 امتیاز، 13 ریباند و 5 پاس منجربه گل دبل دبل کرد و نقش زیادی در برد تیمش داشت. در کنار او راژون راندو از روی نیمکت با 15 امتیاز و 10 ریباند عملکرد خوبی داشت.


در طرف مقابل کوین دورانت ستاره گلدن استیت بود و با 21 امتیاز و 7 ریباند کارش را تمام کرد. استفان کری ستاره گلدن استیت شب بی فروغی داشت و در نهایت تنها 15 امتیاز داشت.


در همین میان گلدن استیت تحت تاثیر یک ماجرا هم قرار گرفت و آن احتمال جدا شدن کوین دورانت است. دورانت بعد از این فصل بازیکن آزاد به حساب می آید و می تواند به تیم دیگری بپیوندد.


او سال 2016 از کولاهاما به گلدن استیت آمد و قهرمان NBA نیز شد و حالا اعلام کرده قرارداد بعدی اش کاملا وابسته به پیشنهادهای مالی است.


وی درباره این موضوع گفته: 'من قطعا در قرارداد بعدی ام به این فکر می کنم که بتوانم به بیشترین میزان ممکن پول بدست بیاورم.'


در دیگر دیدار برگزار شده بوستون برابر فیلالدفیا به میدان رفت و با نتیجه 121 بر 114 به برتری رسید. بوستون که بعد از سه باخت پیاپی به سرعت جلسه اضطراری با حضور بازیکنانش برگزار کرد دوباره به خود آمده و در 2 مسابقه قبلی اش برنده شده است.
در تقابل هیوستون و اوکلاهاما نیز این هیوستون بود که در غیاب کریس پاول و با درخشش جیمز هاردن با نتیجه 113 بر 109 به برتری رسید. هاردن در این دیدار 41 امتیاز، 6 ریباند و 7 پاس منجربه گل داشت.


در دیگر دیدارها نیز یوتا جاز برابر 117 بر 96 پورتلند را شکست داد و میلواکی با نتیجه 109 بر 95 نیویورک را مغلوب کرد.


رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا فردا با 10 مسابقه ادامه پیدا می کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها