کد خبر: 253722
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۵:۱۹:۰۰
| |

میگوئل کولی مربی استقلال:

شور و هیجان آزادی با هواداران استقلال عالی است

مربی استقلال درباره شرایط استقلال در یک فصل و نیمی که در این تیم حضور داشته است صحبت کرد.

شور و هیجان آزادی با هواداران استقلال عالی است
کد خبر: 253722
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۲ ۱۵:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| میگوئل کولی، دستیار وینفرد شفر نزدیک به یک سال است که در کنار استقلال حضور دارد. در آستانه سال نو میلادی و با فرا رسیدن نیم فصل لیگ برتر، کولی پاسخگوی سوالات سایت رسمی باشگاه استقلال شد. مشروح این مصاحبه در ادامه می‌آید:


*استقلال شروع خوبی در ابتدای فصل نداشت اما به مرور زمان بهتر شد و نیم فصل را خوب به پایان رساند.

بله، شروعی که می‌خواستیم را نداشتیم اما هرچه گذشت بهتر و بهتر شدیم و با تمرینات بیش‌تر، بازیکنان با یکدیگر هماهنگ‌تر از قبل شدند و فلسفه و تفکرات کادرفنی و سرمربی را درک کردند. ما تعداد زیادی بازیکن جدید از تیم‌های دیگر داشتیم که باید سبک فوتبال استقلال را یاد می‌گرفتند و با بازی کردن در تیم ما کنار می‌آمدند. همه تلاش کردند و خوشحالیم که بعد از شروع بد، پایان خوبی در نیم فصل داشتیم و باید در نیم فصل دوم بهتر باشیم.

*این مسیر چگونه طی شد؟

ذهنیت‌ها بسیار بهتر شد. سرمربی تیم ما آقای شفر روحیه تیمی و ذهنیت برتر و برنده را به تیم اضافه کرد و این کار فوق‌العاده بود. از نظر روحی و روانی و انگیزشی شرایط بهبود پیدا کرد و کادرفنی نیز همواره صادقانه با بازیکنان صحبت می کند و به آن‌ها انگیزه می‌دهد. این موضوع به زمان نیاز داشت اما این اتفاق رخ داد. مدیریت باشگاه در کنار ما سخت تلاش کرد و همه با هم متحد بودیم تا به نتیجه‌ای که می‌خواهیم، دست پیدا کنیم. بازیکنان نیز برای رسیدن به این جایگاه میل زیادی داشتند.

*درباره هواداران استقلال و اهمیت آن‌ها برای موفقیت تیم صحبت کن.

حضور هواداران در کنار استقلال بسیار فوق‌العاده است و یک فضای عالی را رقم می زند. وقتی همه در کنار یکدیگر هستیم و مانند یک خانواده عمل می‌کنیم، بهترین دستاوردها را خواهیم داشت.

* تجربه حضور در ورزشگاه آزادی پُر از تماشاگر استقلالی با پیراهن‌ها و پرچم‌های آبی را داری، چطور این موضوع را توصیف می‌کنی؟

وقتی ورزشگاه را آبی می‌بینم، مو به تنم سیخ می‌شود. وقتی ورزشگاه آبی باشد، با آن شور و هیجان و احساسات، بسیار عالی است. تجربه قدم زدن در این ورزشگاه، بی‌نظیر است. من تا به حال چنین فضایی را ندیدم. هواداران استقلال عاشق تیم و در روزهای سخت به تیم وفادار هستند. هواداران همیشه به ما کمک می‌کنند و امیدوارم آن‌ها را خوشحال کنیم. آن‌ها یار دوازدهم استقلال و بهترین هستند.

*تجربه کار کردن با وینفرد شفر در استقلال چگونه است؟

برای من یک تجربه بی نظیر و بسیار خوب است. اعضای کادرفنی ما به استقلال مانند یک شغل نگاه نمی‌کنند و کار کردن در این تیم برای ما یک شور و هیجان ویژه و علاقه قلبی است. در داخل زمین، رختکن، زمان بازی و تمرین همه کار خود را با علاقه انجام می‌دهند و همه می‌خواهند بهترین تیم را داشته باشند. کار کردن در استقلال برای من افتخار است.

*در این یک سال روزهای سخت و شیرین زیادی داشتی. بهترین و بدترین روزت کدام بود؟

بازی با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا در آزادی بهترین روز من بود. برد 3 بر یک ما بی‌نظیر بود و دوست دارم این فضا تکرار شود. ورزشگاه آن روز پر از هوادار بود و نفس در سینه حبس می‌شد. بدترین لحظه نیز شکست برابر سایپا در جام حذفی بود و نمی‌خواهم شبیه به آن را دیگر تجربه کنم.

*صحبت خاصی داری؟

ممنونم، خیلی خوشحالم که نیم فصل اول با موفقیت به پایان رسید. ما رویاهای بزرگی در سر داریم و همه بازیکنان و کادر فنی برای موفقیت تلاش می‌کنند. از حمایت‌های مدیر باشگاه ممنونم و با حمایت هواداران و تلاش، غیرممکن برای استقلال معنی ندارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها