کد خبر: 253108
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۴:۵۰:۰۰
| |

واکش علی‌پروین به خصوصی‌سازی پرسپولیس:

فروش پرسپولیس فقط شعار است و چشمش آب نمی‌خورد.!

علی پروین اسطوره فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با مجله دنیای ورزش تورنتو معتقد است فروش پرسپولیس فقط شعار است و چشمش آب نمی‌خورد.

فروش پرسپولیس فقط شعار است و چشمش آب نمی‌خورد.!
کد خبر: 253108
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۴:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی پروین می گوید آماده است که پرسپولیس را بخرد. اگرچه بهروز رهبری فرد به او انتقاد کرده که گروهی از اسطوره های تیم را برای ماهی یک میلیون تومان ناقابل دور خود جمع می کند اما خودش می گوید:«ما اینجا ماهی 100 میلیون داریم حقوق می دهیم. داریم کار می کنیم . سعی می کنیم کل خالنواده دور هم جمع باشند. این چه ایرادی دارد؟ خیلی هم خوب است. خیلی اسیر این حاشیه ها نشوید. مهم اینه که این بچه ها میان اینجا دور همیم و خوشحالیم و خوبه حال همه ما.»

فکر می کنید این بار پرسپولیس را می خرید؟


راستش من خیلی چشمم آب نمی خوره. بار قبل هم تا تهش رفتیم ولی یک دفعه پشیمون شدند.بار قبل هم ما تا لب مرز رفتیم ولی در نهایت گفتن حالا صبر کنین! این بار هم من خیلی امیدوار نیستم . بعید می دونم این طور باشه. ولی خدا کنه که بالاخره این تیم ها رو بفروشن بره پی کارش. درست واگذار شن.

فکر می کنید چرا این قدر برای فروش این تیم ها وسواس دارند و در نهایت هم نمی فروشند؟


من نمی دونم چی می شه . اینکه تهش یهو چرا نمی فروشن رو باید خودشون جواب بدن! ولی واقعا امیدوارم که این بار بفروشن. دیگه همه انتظار دارن این اتفاق بیفته. خدا کنه که بشه.

آخرین خبر این بود که می خواهند تیم ها را در قالب تعاونی واگذار کنند ولی شما انگار مشتری خرید تیم هستید؟


آره بابا . ما نامه هم زدیم.همه کارمان هم کردیم و گفتیم خود پیشکسوتان تیم اماده اداره تیم هستن. حالا با پرسپولیس هم که بازی می کنیم برای این هستش که همه بدونن این دو تا تیم یکی هستن. همه با هم قاطی می شیم که بدونن چقدر این رفاقت ها تو هم هستن.


این طوری که هواداراها ، پیشکسوت ها ، بازیکن های جدید ، همه با هم یکی باشن فکر کنم بهترین شیوه هستش برای اینکه بخوان اعتماد کنن و تیم رو واگذارش کنن.

برای بازی با تیم برانکو هرچی جوان داشتید را گذاشتید؟


آره می دونی که علی پروین اصلا باخت دوست نداره. سعی کردم هر کاری بکنم که اگه قرار شد ببازیم کم گل بخوریم اقلا! که دیدید نهایتا 2 گل خوردیم. خوب بازی کردیم ولی اگر از مسن ها استفاده می کردیم 7-8 گل میخوردیم.

این تمرین هم داور شده بودید برای بازی پیشکسوت‌ها.


آره بابا . وایستادم داور. بازی سر پاداش 200 هزار تومنی بود. نمی دیدی چطوری بازی می کردن. منم می خواستم پاداش ندم. هر کاری کردم جر بزنم ، نشد. بابا این سفیدها ، تیم ضیا و خورامچی و پایان و سهراب انتظاری امروز خیلی بد بود. یه شوت هم مهدوی زد ، خواستم گل بگیرم ولی وقتی خورد به تیر ، خیلی اومد بیرون. طوری نبود که بتونم بگم گل شده! حیف شد. کلی ضرر کردم تو سرما باید بهشون پاداش بدم!(می خندد)

منبع:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها