کد خبر: 252904
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۹ ۱۶:۵۹:۰۰
| |

برنامه محمد بنا برای تیم ملی کشتی فرنگی چیست؟

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با دقت تمام کشتی‌گیران شرکت کننده را رصد می‌کنیم چرا که اولویت ما تشکیل تیم ملی قوی است تا افتخارآفرینان ایرانی را در رده‌های مختلف این رشته ورزشی شاهد باشیم.

برنامه محمد بنا برای تیم ملی کشتی فرنگی چیست؟
کد خبر: 252904
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۹ ۱۶:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد بنا اظهار داشت: کشتی‌گیران خارجی از آمادگی خوبی در رقابت‌های باشگاه‌های جهان برخوردارند و با توجه به بازی‌هایی که از کشتی‌گیران ایرانی در اردبیل دیدیم این کشتی‌گیران 70 درصد ظرفیت حضور در تیم ملی را دارند.

وی بیان کرد: در حال حاضر کشتی‌گیرانی که در مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان شرکت کرده‌اند از آمادگی صد در صدی برخوردار نیستند و این امر طبیعی است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کشتی‌گیرانی که از 6 کشور خارجی در این دوره از مسابقات حضور دارند بسیار قدر هستند و سطح کیفی کشتی فرنگی و کشتی آزاد از سطح بالایی برخوردار است.

بنا بیان کرد: با دقت تمام کشتی‌گیران شرکت کننده را رصد می‌کنیم چرا که اولویت ما تشکیل تیم ملی قوی است تا افتخارآفرینان ایرانی را در رده‌های مختلف این رشته ورزشی شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا مبنای کار قرار گرفته و مسابقات قهرمانی کشتی اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و انتظار داریم ایرانی‌ها افتخارآفرین باشند.

بنا بیان کرد: در حال حاضر برنامه برای تدوین برنامه‌های جام حذفی نیز مهیاست که این موضوع نیز بسیار مهم است.

وی با اشاره به میزبانی شایسته اردبیلی‌ها از این مسابقات گفت: اردبیل نشان داد آمادگی لازم را برای برگزاری رویداهای مهم ورزشی دارد و این موضوع پوئن مثبتی در کارنامه این استان خواهد بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها