کد خبر: 252770
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۹ ۰۹:۴۵:۰۰
| |

رئال فینالیست جام باشگاههای جهان

تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه شب و در دیدار مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان تیم کاشیما آنتلرز ژاپن را شکست داد و راهی دیدار نهایی این رقابت ها شد.

رئال فینالیست جام باشگاههای جهان
کد خبر: 252770
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۹ ۰۹:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در دیدار نیمه نهایی که در ورزشگاه Zayed Sports City ابوظبی برگزار شد شاگردان« سانتیاگو سولاری» دارنده عنوان نخست لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر یک تیم کاشیما آنتلرز ژاپن که مقام نخست لیگ قهرمانان آسیا را دراختیار دارد را از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی این مسابقات راه یافت.


«گرت بیل» مهاجم ملی پوش ولزی رئال مادرید دراین دیدار در دقایق 44 ،53 و 55 هت تریک کرد و صعود کهکشانی ها به دیدار نهایی این رقابت ها را رقم زد.


«شوما دویی» در دقیقه 78 برای تیم کاشیما گلزنی کرد و اختلاف را کاهش داد اما با این گل مانع از شکست تیم خود دراین دیدار نشد.


بازیکنان تیم کاشیما آنتلرز ژاپن در نیمه نخست بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند آنان در این نیمه تا دقیقه آخر برابر دارنده بیشترین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دوام آورده و مانع از گلزنی بازیکنان این تیم شدند.


اما سرانجام در دقیقه 44 بیل موفق به گلزنی شد و سد دفاعی حریف را شکست.با شروع نیمه دوم بازهم مهاجم ولزی تیم رئال مادرید 2 بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد.


سولاری بیل تنها گلزن این دیدار را در دقیقه 60 از زمین خارج و «آسنیسو» را جایگزین وی کرد. درادامه این دیدار بازیکنان تیم رئال مادرید چندین بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما به دلیل بی دقتی حملات آنان ثمری برای آنان نداشت.


بازیکنان تیم کاشیما که در این دقایق چیزی برای از دست دادن نداشتن در یک فرصت مناسب دردقیقه 78 دروازه «تیبو کورتوآ» را باز کردند.


دردقایق پایانی این دیدار اتفاق خاصی نیفتاد و تیم رئال مادرید با غلبه بر تیم کاشیما راهی دیدار نهایی این مسابقات شد.


در دیگر دیدار این مرحله شب گذشته تیم العین امارات با برتری مقابل ریورپلاته آرژانتین به فینال جام باشگاه های جهان راه یافت.


بدین ترتیب یکشنبه هفته آینده تیم رئال مادرید در دیدار نهایی جام باشگاه های جهان با العین امارات برای کسب عنوان قهرمانی دیدار می کند و تیم کاشیما آنتلرز نیز دردیدار رده بندی با ریورپلاته آرژانتین مصاف خواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها