کد خبر: 252678
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ۱۴:۳۶:۰۰
| |

5 غایب بزرگ جام ملت‌های آسیا از نگاه فاکس اسپورت

شبکه تلویزیونی فاکس اسپورت آسیا در گزارشی 5 اسطوره غائب در جام ملت های آسیا 2019 را معرفی کرده که در میان آنها نام سیدجلال حسینی هم دیده می‌شود.

5 غایب بزرگ جام ملت‌های آسیا از نگاه فاکس اسپورت
کد خبر: 252678
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ۱۴:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جام ملت‌های آسیا 2019 به میزبانی امارات برگزار خواهد شد و تا آغاز این رقابت بزرگ تنها 2 هفته دیگر باقی مانده است.

سایت فاکس اسپورت آسیا در گزارشی از 5 اسطوره غائب در این رقابت ها سخن به میان آورد که در میان آنها نام سیدجلال حسینی هم به چشم می‌آید.

این 5 بازیکن عبارتند از سیدجلال حسینی، تیم کیهیل، تیسیر الجاسم، کیسوکی هوندا و ماکوتو هاسبه.

سیدجلال حسینی در 116 بازی برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت و سابقهٔ کاپیتانی این تیم را نیز دارد. حسینی اکنون برای تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان مدافع میانی بازی می‌کند. او در 10 آذر 1397 از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

تیم کیهیل بازیکن اهل استرالیا است. او بازی را از تیم سیدنی یونایتد شروع کرد و پس از آن 7 سال در میلوال بازی کرد و از سال 2004 تا 2013 در اورتون بازی کرد. طبق یک نظر سنجی ملی، تیم کیهیل پر افتخارترین بازیکن در تاریخ فوتبال استرالیا می‌باشد.

تیسیر الجاسم بازیکن اهل عربستان سعودی است. وی همچنین در تیم ملی فوتبال عربستان سعودی بازی کرده‌است.

کیسوکه هوندا نیز بازیکن فوتبال ژاپنی است که در پست هافبک بازی می‌کند. وی در سال 2014 از زسکا مسکو به باشگاه آث میلان ایتالیا پیوست و در ترکیب ثابت میلان قرار گرفت. وی از ستاره‌های تیم ملی فوتبال ژاپن و قارهٔ آسیا به‌شمار می‌رود.

ماکوتو هاسبه بازیکن فوتبال اهل ژاپن و عضو تیم ملی فوتبال ژاپن است که در تاریخ 10 فوریه 2006 میلادی اولین بازی ملی‌اش را انجام داد. او در 63 بازی ملی حضور داشت و آخرین بازی ملی خود را در تاریخ 14 نوامبر 2012 میلادی انجام داد. ماکوتو هاسبه در بازی‌های ملی‌اش 2 گل به ثمر رساند.

جام ملت‌های 2019 آسیا از 15 دی ماه در امارات برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها