کد خبر: 252163
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۷:۵۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۶ آذرماه ۱۳۹۷

اعتصاب بازیکنان پرسپولیس/ مهدی طارمی در میان 10 گلزن برتر قطر/ تیم ملی راهی قطر شد

تیم ملی امروز به قطر سفر کرد تا آخرین اردوی تدارکاتی خود را در شهر دوحه برگزار کند. تیم ملی از دوحه به امارات، محل برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 سفر می‌کند.

حجم ویدیو: 9.51M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41 دانلود ویدیو
کد خبر: 252163
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۶ ۱۷:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از مشکلاتی که بازیکنان پرسپولیس بر سر مشکلات مالی با این باشگاه داشتند، روز گذشته (یک‌شنبه‌) با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیریت جدید باشگاه مبلغی به حساب بازیکنان واریز شد. اما پولی که روز گذشته بابت قرارداد به بازیکنان پرداخت شده بود، آن قدر ناچیز و کم بود که صدای همه آنها را در آورد.

صبح امروز پنج بازیکن پرسپولیس به عنوان نماینده سایر بازیکنان در جلسه خصوصی با برانکو ایوانکوویچ شرکت کردند و نسبت به این مساله اعتراض خود را نشان دادند.

در این جلسه بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند که به نشانه اعتراض به مشکلات مالی، فعلا تمرین نکنند.

مهدی طارمی در میان 10 گلزن برتر قطر

مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی تیم الغرافه در میان 10 گلزن برتر باشگاهی سال 2018 فوتبال قطر قرار گرفت.

یک رسانه قطری رده‌بندی 10 گلزن برتر باشگاهی سال 2018 فوتبال این کشور در تمامی رقابت‌های داخلی و بین‌المللی را منتشر کرد که بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد با 52 گل در جایگاه نخست قرار گرفته است. مهدی طارمی مهاجم ایرانی الغرافه هم با آمار 17 گل زده رده هشتم این فهرست را به خود اختصاص داده است.

تیم ملی برای برگزاری آخرین اردوی آماده‌سازی خودش راهی قطر شد

تیم ملی امروز به قطر سفر می‌کند تا آخرین اردوی تدارکاتی خود را در شهر دوحه برگزار کند. تیم ملی از دوحه به امارات، محل برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 سفر می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها