کد خبر: 251669
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۰۸:۵۹:۰۰
| |

استرالیا نباید ایران و عربستان را دست کم بگیرد

دروازه‌بان سابق تیم ملی استرالیا، کره جنوبی و ژاپن را رقیبان این تیم در راه قهرمانی دانست و عنوان کرد نباید ایران و عربستان را نیز دست کم گرفت.

استرالیا نباید ایران و عربستان را دست کم بگیرد
کد خبر: 251669
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۵ ۰۸:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| جام ملت‌های آسیا سه هفته دیگر در امارات با حضور تیم‌های برتر آسیایی آغاز می‌شود و استرالیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی امیدوار است بتواند برای دومین بار پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. البته بحران مصدومیت، کار این تیم را سخت کرده است. بعد از اضافه شدن آرون موی به فهرست مصدومان استرالیا در کنار ارزانی، وضعیت تام راجیک نیز برای این رقابت‌ها مشخص نیست.

مارک شوارزر، دروازه‌بان سابق استرالیا که سابقه حضور در جام جهانی و بازی در چند تیم لیگ برتری در انگلیس را دارد درباره این رقابت‌ها گفت:‌ متاسفانه بازیکنان خوب و باکیفیتی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و باید بازیکنان جوانی که در اختیار داریم به ترکیب تیم اضافه شوند و جای خالی این بازیکنان را پر کنند. در جام ملت‌ها عیار آرنولد، سرمربی تیم مشخص می‌شود. او در کنار هیدینک کار کرده و تجارب زیادی از مربیگری در لیگ استرالیا دارد.

او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: برای استرالیا حداقل در جام ملت‌ها این است که به نیمه نهایی راه یابد. من فکر می‌کنم دو تیم کره جنوبی و ژاپن تیم‌های مدعی و بزرگی هستند که کار سختی برابر آنها خواهیم داشت و مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند. همچنین به استرالیا هشدار می‌دهم به هیچ وجه تیم‌های عربستان و ایران را دست کم نگیرد. ما چهار بار پیاپی به جام جهانی صعود کرده‌ایم و قهرمان آسیا هستیم و نباید از چیزی بترسیم. ما باید در ادامه به فکر موفقیت در جام جهانی باشیم و با آمار و ارقام کاری نداشته باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها