کد خبر: 250658
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ۱۷:۱۰:۰۰
| |

گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از فهرست جدید تیم ملی

علامت سوال‌هایی که لیست کی‌روش به همراه داشت

احمد عبدالله زاده بازیکن نساجی، پیام نیازمند و سعید آقایی از سپاهان هم دیگر بازیکنان جدید لیست کی‌روش هستند. البته درخشش این سه بازیکن در تیم‌های باشگاهی خودشان دلیل اصلی حضور آن‌ها در لیست اولیه کی‌روش بوده است.

حجم ویدیو: 8.36M | مدت زمان ویدیو: 00:02:48 دانلود ویدیو
کد خبر: 250658
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ۱۷:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کی روش دو‌شنبه شب 35 بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرد. فهرستی که برخلاف گذشته سورپرایزهای فراوانی داشت و اهالی فوتبال ایران را شوکه کرد. هرچند که هنوز اکثریت این لیست را نام‌های آشنا و تکراری تشکیل داده است اما علامت سؤال‌های مختلفی هم وجود دارد.

فرشاد احمدزاده شاید بزرگ‌ترین علامت سؤال این لیست باشد. بازیکنی که در ابتدای فصل هجدهم از پرسپولیس جدا شد و به لیگی ناشناخته و تیمی ناشناخته‌تر کوچ کرد. لیگ لهستان و باشگاه وروتسلا این کشور مقصد وینگر ریزنقش سرخ‌ها بود. هرچند که عملکرد احمدزاده در ابتدای فصل قابل‌ستایش بود اما در ادامه او به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شد.

حالا او به اردوی تیم ملی دعوت‌شده است. اتفاقی که با واکنش کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال ایران روبه‌رو شده و بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال این موضوع را تنها مصلحت‌اندیشی دانسته است.


احمد عبدالله زاده بازیکن نساجی، پیام نیازمند و سعید آقایی از سپاهان هم دیگر بازیکنان جدید لیست کی روش هستند. البته درخشش این سه بازیکن در تیم‌های باشگاهی خودشان دلیل اصلی حضور آن‌ها در لیست اولیه کی روش بوده است.


این لیست یک علامت سؤال دیگر هم داشت و ان هم عدم دعوت از شجاع خلیل زاده به تیم ملی بود. بازیکنی که به قول کارشناسان فوتبال ایران با پرسپولیس عملکردی فوق‌العاده داشته و توانست با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کند.


با این حال محمد پنجعلی پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با لیست اولیه تیم ملی به اعتمادآنلاین گفت: همه بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از بهترین‌های ایران هستند.


البته این تنها لیست اولیه تیم ملی است و در ادامه اردوهای تیم ملی تعدادی از این بازیکنان از فهرست تیم ملی خط خواهند خورد. باید منتظر ماند و دید کدام‌یک از بازیکنان این لیست مسافر جام ملت‌های آسیا خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها