کد خبر: 247694
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۵ ۱۶:۱۵:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۵ آذرماه ۱۳۹۷

نگاهی به دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران/ فینالی که حاشیه ساز شد

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته با برگزاری 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و در مهم‌ترین دیدارها پرسپولیس در تهران میزبان تراکتورسازی تبریز بود.

حجم ویدیو: 8.67M | مدت زمان ویدیو: 00:02:44 دانلود ویدیو
کد خبر: 247694
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۵ ۱۶:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان برانکو در حالی به مصاف تراکتورسازی رفتند که با 20 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرارگرفته بودند.

دیدار این دو تیم همیشه با حواشی زیادی همراه بوده است و این بازی هم به‌دوراز حواشی نبود. پیش از بازی، جلال حسینی و مسعود شجاعی کاپیتان‌های دو تیم در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند که اگر هواداران دو تیم در این بازی فحاشی کنند از ادامه بازی جلوگیری خواهند کرد. اما این بیانیه هم باعث کم شدن حواشی این دیدار حساس نشد.

در اواسط نیمه اول بود که هواداران تراکتورسازی با به نمایش گذاشتن پرچم ژاپن سعی کردند برای پرسپولیسی‌ها کری بخوانند و این آغازی بود بر جنجال‌ها. پرسپولیسی‌ها به این حرکت هواداران تراکتورسازی اعتراض کردند. البته مدیرعامل و مالک باشگاه تراکتورسازی این حرکت هواداران تیمشان را توهینی به پرسپولیسی‌ها ندانستند و عنوان کردند که آن‌ها فقط بازیکن ژاپنی تیمشان را تشویق کرده‌اند. حالا باید منتظر باشیم و ببینیم کمیته انضباطی چه جریمه‌ای را برای این بازی در نظر خواهد گرفت.

این بازی درنهایت بدون گل به پایان رسید تا تراکتورسازی با 23 امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد و پرسپولیس هم با دو بازی کمتر و 21 امتیاز در رده چهارم باقی بمانند.

پدیده صدرنشین با یک گل سایپا را شکست داد و صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد.

استقلال هم در اهواز به مصاف همنام خوزستانی‌اش رفت و توانست با یک گل این تیم را شکست دهد تا شرایط برای این تیم کمی بهتر شود.

فینالی که حاشیه ساز شد

دیدار برگشت ریورپلاته و بوکاجونیورز در فینال جام لیبرتادورس که قرار بود شنبه‌شب به میزبانی ریورپلاته برگزار شود، به دلیل حمله تماشاگران این تیم به اتوبوس حامل بازیکنان بوکاجونیور و پرتاب سنگ و چوب که باعث مصدومیت دو بازیکن تیم میهمان از ناحیه چشم شد، به تعویق افتاد. درنهایت قرار شد این بازی شب گذشته (یکشنبه) انجام شود، اما به درخواست باشگاه بوکاجونیورز مبنی بر آماده نبودن بازیکنانش به خاطر گاز اشک‌آور پرتاب‌شده از سوی پلیس، بار دیگر به تعویق افتاد.

اینفانتینو، رئیس فیفا که یکی از میهمانان ویژه دعوت‌شده برای تماشای این بازی بود در پاسخ به شایعات مطرح‌شده مبنی بر اینکه فیفا برای برگزاری این بازی در این هفته فشار آورده است، گفت: بعد از انتشار چندین شایعه باید تأکید کنم که هرگز نخواسته‌ام که این بازی حتماً برگزار شود. من کسی را تهدید نکرده‌ام که در صورت عدم برگزاری دیدار برگشت فینال لیبرتادورس، با مجازات انضباطی روبه‌رو خواهند شد. تمامی تصمیمات و مسئولیت مربوط به این بازی بر عهده کنفدراسیون آمریکای جنوبی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها