کد خبر: 247214
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۱۲:۳۵:۰۰
| |

جریمه‌ی 100هزار یورویی برای دروازه‌بان ‌آلمان

ینس لمان دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان و یکی از اسطوره‌های فوتبال این کشور به دلیل فرار مالیاتی به پرداخت 100هزار یورو جریمه محکوم شد.

جریمه‌ی 100هزار یورویی برای دروازه‌بان ‌آلمان
کد خبر: 247214
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ۱۲:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌ی آلمانی بیلد با انتشار گزارشی اعلام کرد که ینس لمان که از چندی پیش به اتهام فرار مالیاتی توسط دادستانی آلمان تحت تعقیب قرار گرفته بود سرانجام با حکم دادگاه به پرداخت 100هزار یورو جریمه محکوم شده است.

از سوی دیگر روزنامه‌ی بیلد فاش کرد که فدراسیون فوتبال آلمان هم به دلیل انتقال بخشی از اموال و منابع مالی خود به جزیره‌ی جرسی که یکی از بهشت‌های مالیاتی معروف دنیا به حساب می‌آید از طرف دستگاه قضایی آلمان با اتهام فرار مالیاتی مواجه شده و تحت تعقیب قرار گرفته است. روزنامه‌ی بیلد به نقل از منابعی در فدراسیون فوتبال آلمان که خواسته‌اند نام‌شان فاش نشود

نوشت:" جزئیات این پرونده و افراد دخیل در آن هنوز محرمانه است ولی تا آنجا که به فدراسیون فوتبال آلمان مربوط است تمام موارد مالیاتی بر اساس قانون انجام شده". بیلد در ادامه مدعی شد که فدراسیون فوتبال آلمان به رغم تلاشهای این روزنامه حاضر نشده به طور رسمی درباره‌ی اتهامات وارد شده به خود توضیح دهد.

روزنامه‌ی بیلد اعلام کرد که ماجراهای ینس لمان با قانون در آلمان سابقه‌ی طولانی دارد. به گزارش بیلد ینس لمان در سال 2000 به دلیل رانندگی با سرعت غیرمجاز به دادگاه احضار شده و اتوموبیلش توقیف شده بود. اما در جلسه‌ی دادگاه به جای ینس، برادر او یورگ در مقابل قاضی ظاهر می‌شود و وکیل لمان، برادر او را به جایش معرفی می‌کند. ماجرایی که توسط دادگاه تشخیص داده شده و به طولانی‌تر شدن پرونده و سنگین‌تر شدن جریمه‌ی ینس لمان منجر می‌شود.

منبع: ورزش3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها