دعوت اینفانتینو از مردم برای سفر به خاورمیانه

جانی اینفانتیو، رئیس سوئیسی فیفا همگان را برای تماشای جام جهانی 2022 به منطقه خاورمیانه دعوت کرد.

دعوت اینفانتینو از مردم برای سفر به خاورمیانه
کد خبر: 246804
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ ۰۹:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| جانی اینفانتینو با توجه به باقی‌ماندن 4 سال تا آغاز جام جهانی 2022 فوتبال در قطر گفت: بی‌صبرانه منتظر آغاز این رقابت‌ها در قطر هستم. فکر می‌کنم ما به سوی بزرگترین، شگفت‌انگیزترین و جذاب‌ترین رویدادی پیش می‌رویم که فقط مختص فوتبال نیست و تمام ورزش‌ها را در بر می‌گیرد.

رئیس فیفا ادامه داد: فکر می‌کنم جام جهانی 2022 فوتبال در قطر بهترین خواهد بود. با نسخه‌برداری از جام جهانی 2018 روسیه در قطر منتظر نسخه شگفت‌انگیزتری هستیم.

جانی اینفانتینو درباره نگرانی‌ها و انتشار گزارش‌هایی مبنی بر عدم رعایت حقوق کارگران خارجی در ساخت‌وساز مربوط به جام جهانی 2022 فوتبال توسط قطر اظهار داشت: ما در فیفا تمام ایده‌ها را می‌شنویم و مشکلات را درک می‌کنیم. سعی ما بر حل آنها خواهد بود. در اذهان برخی از مردم مسائلی درباره حقوق کارگران و عدم رعایت قوانین انسانی وجود دارند اما از همان لحظه نخست ارتباط‌هایی با قطری‌ها ترتیب دادیم. آنها با روحیه مثبتی به ما پاسخ دادند و قوانینی نیز برای حفظ و اطمینان حقوق کارگران خارجی تصویب شده است.

رئیس سوئیسی فیفا در خاتمه اظهار داشت: پس از چندین‌بار بازدید از قطر متوجه زیرساخت‌های بزرگ این کشور برای میزبانی از جام جهانی 2022 با ساخت ورزشگاه‌ها و راه‌ها شدم. آماده‌سازی عملی قطر نشان می‌دهد که پیش‌روی ما یک تجربه بزرگ قرار دارد و با اشتیاق منتظر سوت آغاز این رقابت‌ها هستیم. جام جهانی 2022 علاوه بر قطر برای منطقه نیز رویدادی مهمی محسوب می‌شود. بیایید به قطر و خاورمیانه برویم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها