کد خبر: 243366
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۵ ۱۳:۵۱:۰۰
| |

مهدی تاج:

هیچکس از قانون بالاتر نیست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در مورد قانون بازنشسته‌ها تاکید کردم که ما تحت هر شرایطی تابع قانون هستیم.

هیچکس از قانون بالاتر نیست
کد خبر: 243366
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۵ ۱۳:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی تاج در خصوص بحث بازنشستگی اعضای فدراسیون فوتبال و تاکید رئیس مجلس در نشست امروز صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

ظاهرا به دیدار لاریجانی رئیس مجلس رفته بودید...

بله، ما دیدار خوبی داشتیم،آقای لاریجانی در مورد مباحث کلی فوتبال صحبت کرد و ما هم نقطه نظراتمان را گفتیم. در مورد حق پخش هم صحبت‌های خوبی مطرح شد و شخص آقای مطهری را مسئول پیگیری این موضوع کرد.

رئیس مجلس در مصاحبه خود اعلام کرده که فدراسیون فوتبال هم شامل قانون منع استفاده از بازنشستگان می‌شود...

آقای لاریجانی معتقد بود در قانون قبلی آمده تمامی فدراسیون‌ها شامل نهاد غیر دولتی عمومی هستند. ما هم تاکید کردیم که عمومی مشمول ما نمی‌شود.آقای لاریجانی تاکید داشت که چیزی که در قانون می‌بیند همین است و قانونگذار می‌گوید فدراسیون ها شامل نهاد غیردولتی عمومی هستند اما اگر مستنداتی هست که دارید و فکر می‌کنید مشمول این قانون نمی‌شوید روز یکشنبه در این خصوص صحبت شود. قرار است مقامات حقوقی مجلس، دیوان محاسبات،وزارت ورزش و ..در دیدار روز یکشنبه در این خصوص صحبت کنند.

شما از قانون تمکین می‌کنید؟

من قبلا هم بارها گفته‌ام که هیچکس از قانون بالاتر نیست. اگر قانون به فدراسیون فوتبال تسری پیدا کند و فدراسیون فوتبال شامل قانون بازنشستگی باشد همه باید آن را رعایت کنند.

در خصوص بلیت فروشی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صحبت کنید...

در این مورد باید بگویم که تمامی بلیت‌های بازی فروخته شده است. این را هم ذکر کنم اگر حتی پرسپولیس دوم هم شود ایران بهترین سهمیه را کسب می‌کند. طبق قانون سهمیه ایران 3 + 1 خواهد شد. البته کمیته مسابقات در این زمینه جلسه خواهد داشت ولی سهمیه ما همین است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها