کد خبر: 243345
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۵ ۱۱:۵۷:۰۰
| |

اضهار نظر عجیب فلچر درمورد پوگبا؛ او به درد میانه میدان نمی‌خورد

دارن فلچر مدعی شده در زمان حضورش در یونایتد سران باشگاه معتقد بودند او برای حضور در میانه زمین در تیم ذخیره‎ها هم مناسب نبوده است.

اضهار نظر عجیب فلچر درمورد پوگبا؛ او به درد میانه میدان نمی‌خورد
کد خبر: 243345
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۵ ۱۱:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| دارن فلچر، ستاره سابق تیم فوتبال منچستریونایتد، معتقد است پل پوگبا حتی به اندازه‌ای که در تیم ذخیره‌های یونایتد در مرکز زمین بازی کند هم مناسب نبوده است. پوگبا زمانی که سر الکس فرگوسن سرمربی یونایتد بود به این دلیل که فرصت بازی کردن در تیم پیدا نمی‌کرد از تیم جدا شد و به یوونتوس رفت. اما در تیم ایتالیایی تبدیل به یکی از بهترین‌ها شد و دوباره با مبلغی هنگفت به یونایتد بازگشت.

فلچر مدعی شده دلیل اصلی این موضوع که در آن زمان به پوگبا بازی نمی‌رسید این بوده که به نظر کادر فنی به اندازه کافی برای بازی در تیم دیسیپلین نداشته است: اولین بار که به خاطر مصدومیت مجبور بودم مدتی از زمین بازی دور باشم زمانی را برای مربی‌گری در تیم ذخیره‌ها گذاشتم و در آن زمان پوگبا در آن تیم بود. به غیر از او جسی لینگارد، راول موریسون و بازیکنان دیگری هم بودند. آن زمان به پوگبا در زمین در یک سوم حریف بازی می‌دادیم. معتقد بودیم او برای بازی در مرکز زمین مناسب نیست.

او در ادامه گفت: به یاد دارم زمانی او روی نیمکت بود، رئیس پارک جی سونگ و فیل جونز را برای مرکز زمین انتخاب کرد، چون به او برای تیم ذخیره‌ها هم ایمان نداشتیم، چه برسد به تیم اصلی. حالا هم فکر می‌کنیم اگر در یک سوم زمین حریف بازی کند اتفاقات بهتری خواهد افتاد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها