کد خبر: 241357
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۰۹:۰۱:۰۰
| |

مربی پیشین تیم ملی والیبال:

زمانی که در تیم ملی بودم هیچ باندبازی ندیدم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: به نظرم همه حواشی مربوط به اختلافات در تیم ملی پس از آمدن سرمربیان خارجی آغاز شد.

زمانی که در تیم ملی بودم هیچ باندبازی ندیدم
کد خبر: 241357
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۶ ۰۹:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| بهروز عطایی درباره عملکرد خوب کاله مازندران در لیگ برتر والیبال و کسب دو برد پیاپی اظهار کرد: هنوز هفته‌های ابتدایی رقابت‌ها است و مطمئنا شروع هر تورنمنتی برای تیم‌ها سخت است. اکثر تیم‌ها دیر بسته شده‌اند و فکر می‌کنم هفته‌های سختی را پیش رو داریم. در هفته نخست با تیم پیام مشهد بازی کردیم که اطلاعاتی از آنها نداشتیم و در طول بازی توانستیم این تیم را آنالیز کنیم و برنده بازی شویم.

او ادامه داد: بازی دوم برابر شهرداری تبریز یک ماراتن دو ساعت و نیمه بود. تبریزی‌ها در هفته اول استراحت کرده بودند و به همین خاطر هم آماده‌تر ظاهر شدند و هم شناخت بیشتری نسبت به ما داشتند. در تیم آنها بازیکنان خوبی مانند امیر حسینی، سعید شیرود، بابک موسوی و سهند الله وردیان بازی می‌کنند اما چون تیم آنها هم دیر تشکیل شده‌، کمی زمان می‌برد تا به شرایط آرمانی برسند. در کل بازی پایاپای بود و با توجه به بازی کم خطایی که انجام دادیم، سه بر دو برنده شدیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در مورد لژیونر شدن اکثر بازیکنان ملی پوش و تاثیر آن در سطح کیفی لیگ برتر گفت: لیگ دو بعد دارد. از یک سو سوپراستارهای والیبال ایران به لیگ‌های خارجی پیوسته‌اند و همین باعث می‌شود تا سطح کیفی و فنی لیگ نسبت به ادوار گذشته پایین‌تر بیاید اما از سوی دیگر همین امر موجب شده تا بازیکنان به صورت متعادل در تیم‌ها پخش شوند که این خود باعث می‌شود بازی‌های نزدیک و زیبایی را ببینیم.

عطایی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص حواشی اخیر مربوط به استعفای امیر خوش‌خبر از سرپرستی تیم ملی والیبال و انتقادهای سعید معروف از احمد ضیایی نسبت به اتخاذ چنین تصمیماتی و همچنین درباره باند بازی‌هایی که برخی بازیکنان سال‌های نزدیک تیم ملی به آن اشاره کرده‌اند، گفت: به نظرم اینها موضوعاتی هستند که افراد مرتبط و کسانی که در حال حاضر سمت دارند، باید راجع به آن اظهارنظر کنند. زمانی که من در کنار حسین معدنی در کادر فنی تیم ملی حضور داشتم، با خوش خبر همکاری می‌کردیم و به هیچ عنوان باند بازی یا کار غیراخلاقی از خوش خبر یا دیگر بازیکنان باتجربه ندیدم.

مطمئنا بازیکنانی که چنین صحبت‌هایی را انجام می‌دهند باید مستنداتشان را نیز ارائه کنند. در بین سال‌های 2008 تا 2010 با اطمینان می‌توانم بگویم که یک تیم ملی سالم را داشتیم و مطمئنا این مسئله همچنان نیز ادامه دارد.

او ادامه داد: به نظرم همه چیز پس از آمدن سرمربیان خارجی به تیم ملی شروع شد چرا که سرمربیان خارجی به دلیل عدم آشنایی با فضای ایران در برخی مواقع دچار اشتباهات می‌شدند. خوش خبر برای تیم ملی زحمات زیادی کشیده است و نباید این زحمات نادیده گرفته شود. خود من نیز در زمانی که در کادر فنی بودم، با خوش خبر اختلاف سلیقه داشتم اما این امر منجر به تقابل نشد. به نظرم او یک سرپرست واقعی بود و کسی نمی‌تواند این مسئله را انکار کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها