کد خبر: 241243
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۴:۰۹:۰۰
| |

کشتی فرنگی قهرمانی جهان

مهدی علیاری مقابل حریف روس خود شکست خورد

پیکارهای سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی پیگیری شد که مهدی علیاری برابر حریف روس شکست خورد و و دو نماینده دیگر کشورمان هم حذف شدند.

مهدی علیاری مقابل حریف روس خود شکست خورد
کد خبر: 241243
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ ۱۴:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابتهای سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی از ظهر امروز در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد که با مهدی علیاری برابر حریف روس شکست خورد و دو نماینده دیگر ایران هم از دور رقابتها حذف شدند.

در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل دیمیتری پیشکوف از اوکراین با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، پشتام هم از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با نتیجه بر 2 بر یک مقابل زویادی پاتاریدزه از گرجستان شکست خورد و با توجه به شکست پاتاریدزه مقابل کشتی‌گیری از کوبا، نماینده سنگین وزن کشورمان هم از دور این رقابتها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 4 بر یک سلیمان دمیرجی از ترکیه را شکست داد. وی در دور سوم مقابل موسی اولویف دارنده مدال نقره جهان از روسیه با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و برای ادامه کار و کسب مدال برنز باید منتظر حضور این کشتی گیر در فینال باشد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها