کد خبر: 240732
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۳ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

علی دوستی‌مهر، مربی پیشین تیم ملی نوجوانان و جوانان در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

پرسپولیس از انسجام تیمی بالایی برخوردار است/ برانکو برای بازی فینال هم برنامه دارد/ پرسپولیس شادی را به مردم ایران هدیه داد

مربی پیشین تیم ملی نوجوانان و جوانان در خصوص بازی پرسپولیس گفت: پرسپولیس نشان داده که از انسجام تیمی و تاکتیکی بالایی برخوردار است. حالا می‌شود گفت، پرسپولیس یک تیم حرفه‌ای شده و به‌خوبی می‌داند که چگونه از بازیکنانش استفاده کند.

پرسپولیس از انسجام تیمی بالایی برخوردار است/ برانکو برای بازی فینال هم برنامه دارد/ پرسپولیس شادی را به مردم ایران هدیه داد
کد خبر: 240732
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۳ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سه‌شنبه شب پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دست‌به‌کار بزرگی زد و توانست با تساوی برابر السد و با برتری درمجموع دو دیدار رفت‌وبرگشت به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

علی دوستی‌مهر، مربی پیشین تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در خصوص بازی پرسپولیس و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: «پرسپولیس در بازی رفت نیمه‌نهایی توانست جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. وقتی پرسپولیس توانست در آن شرایط سخت و کمبود بازیکن، السد را در خانه خودش با یک بازی هوشمندانه شکست دهد راه خودش را برای رسیدن به فینال هموار کرد.»

وی افزود: «السد یک تیم بسیار حرفه‌ای با یک مربی حرفه‌ای بود. ژاوی هم یک بازیکن بسیار توانمند است که همه ایرانی‌ها از توانایی‌های او مطلع هستند. شکست دادن چنین تیمی کار بسیار سختی بود که پرسپولیس موفق به انجامش شد. پرسپولیس نشان داده که از انسجام تیمی و تاکتیکی بالایی برخوردار است. حالا می‌شود گفت پرسپولیس یک تیم حرفه‌ای شده و به‌خوبی می‌داند که چگونه از بازیکنانش استفاده کند. برانکو تسلط کاملی روی بازیکنان دارد و همین موضوع هم باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس به خودباوری برسند.»

دوستی‌مهر در پاسخ به این سؤال که تیم‌های شرق آسیا از سرعت بالایی برخوردار هستند. آیا این موضوع می‌تواند در بازی فینال به پرسپولیس ضربه بزندیا خیر، گفت: «تیم‌های ایران، عربستان، امارات و عراق همیشه برابر تیم‌های سرعتی شرق آسیا با مشکل روبه‌رو بوده‌اند. تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران هنگامی که با تیم‌های سرعتی شرق آسیا بازی می‌کردند دچار مشکل می‌شدند. اما پرسپولیس به یک خودباوری رسیده است. طبق شناختی که از برانکو و کادر فنی پرسپولیس دارم مطمئن هستم برای این موضوع هم راه‌کاری پیدا خواهند کرد.»

وی افزود: «در این‌گونه بازی‌ها نقش دروازه‌بان‌ها بسیار تعیین‌کننده است. با توجه به روحیه بالایی که بیرانوند در این روزها دارد فکر کنم بتواند به دفاع پرسپولیس کمک کند و عمق دفاع پرسپولیس را به‌خوبی پوشش دهد.»

دوستی‌مهر در پایان گفت: «پرسپولیس شب گذشته شادی را به ایرانیان هدیه کرد. ملت ایران به این شادی نیاز داشت؛ امیدوارم پرسپولیس در فینال هم موفق باشد و بتواند قهرمان آسیا شود.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها