کد خبر: 238325
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

حضور رامین رضاییان در تیم ملی یک نوع بی‌انضباطی است/ هیچکس در فدراسیون فوتبال پاسخگوی این بی‌نظمی نیست

ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: «کی‌روش حق دارد هر بازیکنی را که می‌خواهد به تیم ملی دعوت کند. اما سؤالی که مطرح می‌شود این است، اگر به رامین رضاییان احتیاج داشته چرا او را دعوت نکرده؟ اگر هم احتیاجی به این بازیکن ندارد چگونه اجازه می‌دهد در تمرین تیم ملی حضور داشته باشد و با دیگر بازیکنان تیم ملی تمرین کند؟»

حضور رامین رضاییان در تیم ملی یک نوع بی‌انضباطی است/ هیچکس در فدراسیون فوتبال پاسخگوی این بی‌نظمی نیست
کد خبر: 238325
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی به پایان رسید و کی‌روش 28 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. در این بین موضوعی که برای برخی از کارشناسان فوتبال ایران سؤال‌برانگیز شد حضور رامین رضاییان در تمرین تیم ملی است. رضاییان با وجود دعوت نشدن به تیم ملی، در تمرینات تیم ملی حضور داشت و پا به‌پای دیگر بازیکنان تمرین می‌کرد.

بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در خصوص حضور رامین رضاییان در تمرینات تیم ملی با وجود دعوت نشدن به تیم ملی گفت: «در این ماجرا یک بی‌انضباطی محض صورت گرفته است. چگونه می‌شود بازیکنی بدون دعوت شدن به تیم ملی در اردو حاضر شود؟ شک نکنید که حضور رضاییان در تمرین تیم ملی با اجازه کی‌روش بوده است. بدون اجازه آقای کی‌روش حتی یک خبرنگار هم نمی‌تواند در تمرین تیم ملی حاضر شود.»

وی افزود: «جای تعجب است که یک مربی بین‌المللی مثل کی‌روش چنین تصمیمی گرفته است. متأسفانه هیچ‌کس هم پاسخگوی این بی‌نظمی در تیم ملی نیست. نه فدراسیون فوتبال، نه سخنگوی تیم ملی و نه خود سرمربی و یا سرپرست تیم ملی در مورد این موضوع صحبتی نکرده‌اند و پاسخی قانع‌کننده‌ای به مردم و رسانه‌ها نداده‌اند.»

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: «کی‌روش حق دارد هر بازیکنی را که می‌خواهد به تیم ملی دعوت کند، اما سؤالی که مطرح می‌شود این است، اگر به رامین رضاییان احتیاج داشته چرا او را دعوت نکرده؟ اگر هم احتیاجی به این بازیکن ندارد چگونه اجازه می‌دهد در تمرین تیم ملی حضور داشته باشد و با دیگر بازیکنان تیم ملی تمرین کند؟»

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سؤال که آیا مشابه چنین اتفاقی در فوتبال ایران رخ داده است یا خیر، گفت: «هرگز چنین اتفاقی در تیم ملی ایران رخ نداده و تاکنون شاهد چنین اتفاقی نبوده‌ام. بازیکنانی بودند که به تیم ملی دعوت نمی‌شدند و به تمرین تیم ملی می‌آمدند؛ اما برای تماشای تمرین. به یاد ندارم که بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده باشد اما با تیم ملی تمرین کند. فکر می‌کنم پیش از این چنین اتفاقی نه تنها در ایران بلکه در هیچ کجای دنیا هم رخ نداده باشد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها