کد خبر: 237395
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۷ ۰۸:۳۳:۰۰
| |

دشان:

مشکل پوگبا با مورینیو بزرگنمایی شده

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در صحبت‌هایی عملکرد کیلیان ام‌باپه را ستود و درباره اختلاف پوگبا با مورینیو نیز به اظهارنظر پرداخت.

مشکل پوگبا با مورینیو بزرگنمایی شده
کد خبر: 237395
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۷ ۰۸:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه که با این تیم عنوان قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد، در صحبت‌هایی درباره وضعیت بازیکنان تیمش به صحبت پرداخت.

این مربی ابتدا درباره مشکلاتی که پل پوگبا در منچستریونایتد دارد و شایعه اختلافش با ژوزه مورینیو گفت‌: من فکر می‌کنم که این موضوع بزرگ نمایی شده است. در بازی با نیوکاسل شما دیدید که پوگبا عملکرد خوبی داشت، ژوزه هم به دنبال همین است. من فکر نمی‌کنم آن طور که در رسانه‌ها گفته می‌شود بین این دو مشکلی وجود داشته باشد. با این حال اختلافات جزئی در هر تیمی وجود دارد و این چیزها طبیعی است. من مشکل خاصی از وضعیت پوگبا نمی بینم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به درخشش کیلیان ام‌باپه، مهاجم جوان پاری ‌سن‌ ژرمن که این هفته‌ چهار گل برای تیمش به ثمر رساند، اضافه کرد: ام‌باپه بازیکن فوق‌العاده‌ای است و کارهای بی نظیری را نیز انجام داده است. آن چه که او با این سن و سال کمی که دارد، انجام می‌دهد، طبیعی نیست و باید بگوییم که عملکرد او بی نظیر و خوب بوده است. بازیکنانی همچون ام‌باپه خیلی وجود ندارند. من امیدوارم که او به همین روند خوب خودش ادامه‌ دهد.

کیلیان ام‌باپه در این فصل در هفت مسابقه که برای پاری ‌سن‌ ژرمن به میدان رفته است، موفق شده 10 گل به ثمر برساند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها