کد خبر: 229628
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۱۵:۱۰:۰۰
| |

گزارش اعتمادآنلاین از جزییات قرارداد جدید کارلوس کی‌روش

فدراسیون فوتبال، مالیات قرارداد جدید کی‌روش را هم می‌پردازد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است قرارداد جدید این مربی با فدراسیون فوتبال صبح فردا در جلسه با مهدی تاج امضا شود، قراردادی که مفاد آن از سوی وکیل کی‌روش و نمایندگان حقوقی فدراسیون فوتبال در هفته‌های گذشته تدوین شده و پس از تکمیل نهایی به امضا خواهد رسید.

فدراسیون فوتبال، مالیات قرارداد جدید کی‌روش را هم می‌پردازد
کد خبر: 229628
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۱۵:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کارلوس کی‌روش طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امشب وارد تهران می‌شود و از روز یکشنبه با آغاز اولین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا، رسما کار خود را شروع خواهد کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است قرارداد جدید این مربی با فدراسیون فوتبال صبح فردا در جلسه با مهدی تاج امضا شود، قراردادی که مفاد آن از سوی وکیل کی‌روش و نمایندگان حقوقی فدراسیون فوتبال در هفته‌های گذشته تدوین شده و پس از تکمیل نهایی به امضا خواهد رسید.


مدیران فدراسیون فوتبال با اینکه تاکید داشته‌اند قرارداد کی‌روش تا پایان جام ملت‌های آسیا اعتبار دارد، هیچ جزئیاتی از رقم توافقی دستمزد کی‌روش اعلام نکرده‌اند و مشخص نیست که در قرارداد جدید فدراسیون چه امتیازهایی به سرمربی تیم ملی داده است.


منتهی یک منبع آگاه به خبرنگار اعتمادآنلاین اعلام کرده که با توافقات صورت گرفته در قرارداد جدید کی‌روش هم مثل دو قرارداد قبلی پرداخت مالیات بر عهده فدراسیون فوتبال است.


در بند دوازدهم بخش چهارم قرارداد قبلی این مربی به صراحت نوشته شده بود: «تمامی هزینه‌ها با در نظر گرفتن مالیات دولت جمهوری اسلامی ایران برای دستمزد و مبالغ تشویقی، بیمه درمانی، گواهی اشتغال به کار و روادید باید توسط فدراسیون پرداخت شود. فدراسیون در صورت نیاز مدارک مربوطه را به وزارتخانه مالیات کشور محل اقامت کی‌روش ارایه می‌کند تا کی‌روش را از پرداخت مجدد مالیات معاف کند.»


به این ترتیب فدراسیون در قرارداد جدید هم بند پرداخت تمام مالیات قرارداد کی‌روش را پذیرفته است و علاوه بر دستمزد و پاداش، باید مالیات را هم به اداره مالیات بپردازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها