کد خبر: 229316
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۴:۵۲:۰۰
| |

انتقاد تند مدیر اجرایی پیشین یوونتوس از خرید رونالدو

مدیر اجرایی پیشین باشگاه یوونتوس می‌گوید اگر او در رأس کار بود، هرگز بازیکن 33 ساله‌ای همچون رونالدو را به خدمت نمی‌گرفت.

انتقاد تند مدیر اجرایی پیشین یوونتوس از خرید رونالدو
کد خبر: 229316
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۱۴:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| لوچانو موجی در گفت‌وکو با نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا در خصوص پرسروصداترین خرید تابستانی جاری که توسط باشگاه یوونتوس رقم خورد، گفت: رونالدو خرید کمپانی فیات بود. در زمان حضور من در یوونتوس در آستانه خرید رونالدو بودم. او در آن زمان 18 ساله بود و برای اسپورتینگ لیسبون بازی می‌کرد. با کریس قراردادی امضا کردیم و قرار بود 5 میلیارد لیر ایتالیا به علاوه مارچلو سالاس که قرار بود به او هم یک میلیارد لیر به عنوان غرامت بدهیم را در اختیار اسپورتینگ قرار بدهیم و رونالدو را بگیریم، اما سالاس ترجیح داد تا به ریورپلاته بپیوندد و در همان موقع منچستریونایتد از راه رسید و کریس را به خدمت گرفت.

وی افزود: در آن موقع یوونتوس واقعاً با بحران روبه‌رو بود و ما حتی یک پنی هم نداشتیم. از حیث بازاریابی، جذب رونالدو انتقالی غیرعادی بود. با این حال من هرگز بازیکنی 33 ساله را در ازای چنین رقمی (112 میلیون یورو) به خدمت نمی‌گرفتم و هرگز پیش از فروش ایگواین که هنوز هم می‌تواند 20 گل‌زده را برای شما تضمین کند، سراغ به خدمت گرفتن رونالدو نمی‌رفتم. اگر من بودم ایگواین را 50 میلیون یورو می‌فروختم و سپس خرید رونالدو را اعلام می‌کردم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها