کد خبر: 224207
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۵ ۰۹:۴۵:۰۰
| |

بارسلونا دو بازیکن جدید جذب می‌کند

ارنستو والورده مدعی شده تا آخرین لحظه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای خرید بازیکن تلاش خواهند کرد و این تیم نیاز به دو بازیکن دیگر دارد.

بارسلونا دو بازیکن جدید جذب می‌کند
کد خبر: 224207
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۵ ۰۹:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ارنستو والورده معتقد است تیم فوتبال بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی باید دو بازیکن دیگر جذب کند. این تیم تا به حال 4 بازیکن خریده است، آرتورو ویدال، آرتور ملو، مالکوم و کلمنت لنگلت. اما کار هنوز تمام نشده است.

به تازگی خبرنگاران از سرمربی بارسلونا درباره عملکرد این تیم در بازار نقل و انتقالات پرسیدند و او هم در پاسخ عنوان کرد که هنوز کار تمام نشده و شاید بازیکنانی دیگر به ترکیب تیم اضافه شوند. اولویت او هم یک بازیکن برای پست هافبک میانی و یک بازیکن برای پست دفاع چپ است. مخصوصا که لوکاس دینیه به اورتون رفته است.

بارسلونا 128 میلیون یورو خرج کرده و از فروش الکس ویدال، جرارد دلوفئو، پائولینیو و دینیه 92 میلیون یورو به دست آورده است. این تیم امیدوار است با فروش آلکاسر، گومس، مینا، مونیر یا رافینیا درآمدش را به 150 میلیون یورو برساند.

در نتیجه بعید هم نیست که این تیم دو خرید دیگر داشته باشد و همان‌‎طور که مربی‎شان گرفته تا زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی بسته شود امیدشان را از دست نمی‌دهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها