کد خبر: 223843
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

مجید نامجومطلق، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

بازیکنان پرسپولیس تاکتیک‌های برانکو را به‌خوبی در زمین پیاده می‌کنند/ استقلال از نظر فنی مشکل دارد/ تبریزی خصوصیاتی متفاوت با تیام دارد/ اتفاقات خوبی را در رشت شاهد نبودیم

مجید نامجومطلق درباره بازی‌های هفته دوم لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه لیگ خیلی زود شروع شد و برخی تیم‌ها هنوز به‌صورت کامل بازیکنانشان را در اختیار ندارند و برخی دیگر هم هنوز از شرایط بدن‌سازی خارج نشده‌اند باید گفت که در ادامه شاهد بازی‌های بهتری از تیم‌ها خواهیم بود.

بازیکنان پرسپولیس تاکتیک‌های برانکو را به‌خوبی در زمین پیاده می‌کنند/ استقلال از نظر فنی مشکل دارد/ تبریزی خصوصیاتی متفاوت با تیام دارد/ اتفاقات خوبی را در رشت شاهد نبودیم
کد خبر: 223843
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه و جمعه با 8 دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار این هفته ذوب‌آهن در اصفهان میزبان استقلال بود و این بازی درنهایت با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

پرسپولیس هم در تهران به مصاف فولاد خوزستان رفت و توانست با 3 گل این تیم را شکست دهد و با 6 امتیاز صدرنشین لیگ شود.

مجید نامجومطلق، پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره بازی‌های هفته دوم لیگ برتر گفت: «لیگ بسیار خوب شروع شده و بازی‌ها پر گل و پرهیجان هستند. اما با توجه به اینکه لیگ خیلی زود شروع شد و برخی تیم‌ها هنوز به‌صورت کامل بازیکنانشان را در اختیار ندارند و برخی دیگر هم هنوز از شرایط بدن‌سازی خارج نشده‌اند باید گفت که در ادامه شاهد بازی‌های بهتری از تیم‌ها خواهیم بود.»

نامجو مطلق در خصوص بازی پرسپولیس برابر فولاد گفت: «پرسپولیس بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و توانست برابر فولاد به برتری برسد. شاگردان برانکو تاکتیک‌های مربی را به‌خوبی در زمین پیاده می‌کنند و همین موضوع باعث شده تا این تیم امروز در صدر جدول قرار بگیرد.»

این پیشکسوت فوتبال ایران شرایط استقلال برابر ذوب‌آهن را بهتر از بازی برابر پیکان عنوان کرد و گفت: «استقلال بهتر از هفته اول بازی کرد. تیم استقلال خیلی دیر تمریناتش را شروع کرد و هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. شفر چند بازیکن اصلی خودش را ازدست داده و بازیکنان جدید هم هنوز به تیم اضافه نشده‌اند. شفر در این دو بازی مجبور بود از جوانان تیمش بازی بگیرد. فکر کنم جوانان استقلال در بازی برابر ذوب‌آهن تا حدودی رضایت کادر فنی و هواداران را به دست آورند، اما آن‌ها بازیکنانی هستند که می‌توانند در آینده به استقلال کمک کنند. در حال حاضر استقلال مشکل فنی دارد و امیدوارم که با تقویت استقلال و پیشرفت تمرینات، تیم به شرایط بهتری برسد.»

نامجومطلق در خصوص جدایی تیام و حضور مرتضی تبریزی به‌عنوان بازیکن جانشین او هم گفت: «واقعیت این است که تیام در فصل گذشته، فوتبال خیلی خوبی از خودش به نمایش گذاشت. تبریزی با خصوصیاتی متفاوت با تیام به استقلال آمده است و این هنر آقای شفر است که از تبریزی بازی بگیرد.»

نامجومطلق در خصوص بازیکنان جوان استقلال که در دو بازی اول لیگ برتر به میدان رفته‌اند هم گفت: «رضا آذری و سجاد آقایی بازیکنان آینده‌داری هستند اما این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا بتوانند تجربه کسب کنند. این بازیکنان می‌توانند در سال‌های آینده به استقلال کمک کنند.»

این بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص اتفاقاتی که شب گذشته در شهر رشت رخ داد و درگیری هواداران سپیدرود با خداداد عزیزی گفت: «اتفاقات خوبی را در رشت شاهد نبودیم. هواداران سپیدرود باید بدانند تازه 2 هفته از بازی‌های لیگ گذشته است. این زمان بسیار کمی است که بشود عملکرد یک مربی را مورد نقد قرارداد. این تیم از شرایط فنی دور بوده و تمریناتش را دیر شروع کرده است. تا همین چند روز قبل هم مشخص نبود که چه کسی مالک این تیم است. سپیدرود تازه به آرامش رسیده و باید به کادر فنی این تیم فرصت داد تا این تیم را بازسازی کند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها