کد خبر: 223564
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۲ ۱۱:۲۳:۰۰
| |

بهادر مولایی:

نسل طلایی وزنه‌برداری در راه المپیک 2028/نفرات خوبی در اردو هستند

مربی تیم وزنه‌برداری نونهالان گفت: برپایی اردوهای آماده سازی برای این رده سنی، نسلی طلایی را برای المپیک 2028 آماده می‌کند.

نسل طلایی وزنه‌برداری در راه المپیک 2028/نفرات خوبی در اردو هستند
کد خبر: 223564
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۲ ۱۱:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| بهادر مولایی در حاشیه برپایی اردوی نونهالان در کرج در راستای طرح استعدادیابی در وزنه برداری کشورمان تصریح داشت: برپایی این چنین اردوهایی برای رده سنی نونهالان، نسل وزنه برداران طلایی را برای المپیک 2028 آماده می کند. به طور حتم با اجرای ایده آل این طرح در آینده نه چندان دور این نفرات همچون بهداد سلیمی، سهراب مرادی و کیانوش رستمی برای وزنه برداری ایران افتخارآفرین خواهند بود.

وی ادامه داد: شناسایی و کشف استعدادها از مهمترین بخش های برنامه ملی استعدادیابی بود که در 2سال گذشته توسط مسئولان استعدادیابی فدراسیون استارت خورد و کماکان این پروسه ادامه دارد. در این اردو نیز ورزشکاران مستعد و با انگیزه ای حضور دارند.

مربی تیم وزنه برداری نونهالان کشورمان در خصوص اجرای این طرح در استان البرز تاکید کرد: طرح استعدادیابی در رده سنی نونهالان بسیار گسترده و عالی دنبال می شود و به طور حتم این طرح در هیچ رشته ورزشی دیگری انجام نشده بود.

مولایی در پایان خاطرنشان کرد: از فدراسیون وزنه برداری که این بستر را برای رشد و پیشرفت رده پایه فراهم کرد تشکر می کنم و امیدوارم این وزنه برداران نونهال در آینده با کسب مدال های ارزشمند جواب این سرمایه گذاری را بدهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها