رقابت های کشتی نونهالان آسیا آغاز شد

نخستین دوره رقابت های کشتی نونهالان قهرمانی آسیا روز جمعه 12 مرداد ماه به میزبانی البرز آغاز شد.

رقابت های کشتی نونهالان آسیا آغاز شد
کد خبر: 223532
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۲ ۱۰:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس هیات کشتی البرز در حاشیه برگزاری این رقابت ها گفت: این مسابقات پس از تائید طرح ایران برای برگزاری مسابقات به صورت اشتراکی در اتحادیه جهانی به کشورمان واگذار شد.


حمید یاری افزود: این رقابت ها در بخش پسران در رشته های آزاد و فرنگی به مدت یک روز با حضور 11 تیم آسیایی در ورزشگاه انقلاب کرج و بخش کشتی دختران آسیا در ژاپن برگزار می شود.


وی گفت: در رقابت های کشتی نونهالان قهرمانی آسیا که در 10 وزن برگزار می شود، ورزشکاران کشورهای ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، هند، اردن، بنگلادش، پاکستان، سوریه، سنگاپور، ترکمنستان و ایران حضور دارند.


یاری ادامه داد: دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا از کشور قزاقستان به عنوان مهمان ویژه در این مسابقات حضور دارد.


رعایت قوانین به شکل مناسب


همچنین نماینده اتحادیه جهانی کشتی که دراین رقابت ها حضور یافته، اظهار داشت: این رقابت ها به این دلیل که یک روزه برگزار می شود مستلزم این است که تمام تیم ها قوانین را به شکل مناسب رعایت کنند.


کمال محمد بوعزیز افزود: قبل از شروع بازی ها کمیته هایی برای آموزش تکمیلی به مربیان و داوران برگزار تا رقابت ها در سلامت کامل انجام شود.


وی مهم ترین موضوع در کشتی رده نونهالان را اخطار دادن دانست و اظهار داشت: داوری در این مسابقات بر عهده 22 داور ایرانی و 10 داور خارجی است.


بوعزیز گفت: این رقابت ها به عنوان فستیوال در رده جهانی است و مربیان و داوران باید از بی احترامی و حرکت ناشایست خودداری کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها