کد خبر: 222942
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۹ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

نحوه معافیت بازیکنان تیم ملی اعلام شد

رییس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد فوتبالیست ها اگر می خواهند معافیت از خدمت بگیرند قهرمان بازی های آسیایی جاکارتا شوند.

نحوه معافیت بازیکنان تیم ملی اعلام شد
کد خبر: 222942
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۹ ۰۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از آنکه سردار موسی کمالی چندی قبل به درخواست وزیر ورزش برای معافیت 7 ملی پوش فوتبال واکنش نشان داده بود، دیروز بار دیگر مهدی تاج در مصاحبه ای این درخواست را بنا به مستنداتی که موجود است، اعلام کرد. با این حال کمالی بار دیگر با این مساله با استناد به قوانین مخالفت کرد.


سردار کمالی در این باره به فارس گفته است: «طبق قانون سرباز قهرمان، اجازه معافیت به ورزشکارانی تعلق خواهد گرفت که در مسابقات المپیک جزء 3 نفر اول، در مسابقات جهانی جزء دو نفر اول یا نفر اول بازی‌های آسیایی باشند. قانون مشخص کرده که چه کسانی با چه شرایطی می‌توانند معاف شوند و اگر فوتبالیست‌ها خواهان معافیت هستند، باید تلاش کنند و بهترین راه آن قهرمانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا است.»


وی تأکید کرد: «افراد و سازمان‌ها باید برای زیرمجموعه خود پاداش متناسب در نظر بگیرند و پاداش آنها را به نیروهای مسلح گره نزنند. ستاد کل با کلیه فدراسیون‌ها چه در سطح امید و چه در سطح بزرگسالان در خصوص ورود و خروج از کشور و فعالیت‌های ورزشی آنها تعامل خوبی دارد؛ باید گفت سربازی هیچ مانعی برای فعالیت ورزشکاران در تیم ملی نیست.ورزشکاران می‌توانند با موافقت ستاد کل خدمت‌شان را در فدراسیون‌های مربوطه سپری کنند.»

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها