کد خبر: 222880
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۹ ۰۸:۵۶:۰۰
| |

شایان مصلح:

قهرمانی هدف مشخص پرسپولیس است

شایان مصلح پسر خوب و پر انرژی پرسپولیسی‌ها از یک هدف مشخص در پرسپولیس حرف می‌زند.

قهرمانی هدف مشخص پرسپولیس است
کد خبر: 222880
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۹ ۰۸:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شایان درباره حضورش در پرسپولیس این فصل می گوید: «هر وقت پرسپولیس بازی دارد، هیجانم چند برابر می شود. همین دیدار با هواداران و تماشاگران پرسپولیس، جذابیت های زیادی برایم به دنبال دارد و از سوی دیگر، پوشیدن پیراهن پرسپولیس هم برایم یک افتخار بزرگ محسوب می شود.»

این بازیکن در مورد نیمکت نشینی اش اضافه کرد: «فصل قبل با اینکه به خاطر درخشش در سپیدرود راهی پرسپولیس شده بودم اما نیمکت نشین بودم و اعتراضی نکردم چون معتقدم هیچ کس به اندازه برانکو، دلش به حال پرسپولیس نمی سوزد و همین دلسوزی باعث می شود او بهترین تصمیم را در مورد چینش بازیکنان و انتخاب ترکیب اصلی بگیرد. من هم به برانکو اعتماد دارم و می دانم کار کردن با این مربی چقدر لذتبخش است. از سوی دیگر، برانکو می تواند به پیشرفت من کمک کند و این موضوعی است که انگیزه هایم برای ماندن در پرسپولیس را چند برابر بیشتر می کند.»

شایان افزود: «چند پیشنهاد خوب هم به دستم رسید اما تصمیم گرفتم در پرسپولیس بمانم چون هم به نفع خودم است و هم بی معرفتی بود اگر پرسپولیس را در این شرایط تنها می گذاشتم. انشالله در این فصل بتوانم با تمرینات بیشتر، خودم را ثابت کنم و بیش از قبل در ترکیب اصلی قرار بگیرم. ما تازه در شروع فصل هستیم و مطمئنم برانکو با نگاهی که دارد، به همه بازیکنان بازی می دهد. من هم منتظر فرصت هستم تا خودم را نشان بدهم. هرچند معتقدم مهم نیست چه کسی به میدان برود، مهم فقط موفقیت تیم است.»

مدافع چپ پا و تکنیکی پرسپولیسی ها در نهایت گفت: «در هفته اول موفق شد در دیار آقا امام رضا (ع) با کسب پیروزی مقابل پدیده، یک شروع عالی داشته باشیم. اوایل لیگ، امتیاز گرفتن کمی سخت است اما این برد به ما در آینده کمک زیادی می کند به خصوص که در این فصل با مشکلات زیادی مواجه هستیم. با این حال پرسپولیس یک هدف مشخص به نام قهرمانی دارد و با وجود تمام مشکلات می دانیم با کمک و حمایت بیشتر هواداران می توانیم به خواسته مان نزدیک شویم. این پرسپولیس به قدری تیم باشخصیت و محکمی شده که باز هم برای کسب قهرمانی در این فصل می جنگد.»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها