کد خبر: 222862
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۸:۴۸:۰۰
| |

علی دایی:

باید حق و حقوم را از پرسپولیس بگیرم

دایی با حمایت از هزینه‌هایی که در تیم ملی می‌شود گفت: آیا این مقدار برای هزینه‌های کشور ما زیاد است که نتوانیم آن را بدهیم. ما باید به هر طریقی که می‌توانیم باید هزینه کنیم تا غم و غصه از ذهن مردم برای مدتی دور شود.

باید حق و حقوم را از پرسپولیس بگیرم
کد خبر: 222862
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۸:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| علی دایی درباره شرایط تیمش پس از برد تیمش مقابل تیم سپیدرود گفت: شرایط نسبت به هفته پیش بسیار بهتر است. چند بازیکن مصدوم‌مان از بند مصدومیت رها شدند. بازی اول با اینکه ما این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما بسیار نواقصی وجود دارد که باید در هفته‌های آینده آن را برطرف کنیم. با توجه به اینکه بازی هفته اول لیگ بود اما بچه‌ها تلاش‌شان را کردند و توانستند این بازی را پشت سر بگذارند. ما در هفته‌های آینده تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم هرچه سریع‌تر به تیمی کامل‌تر و بی‌نقص‌تر تبدیل شویم.

او درباره مشکلات مالی گفت: مشکلات و محدودیت‌های مالی به غیر از دو سه تیم در لیگ برتر در بقیه باشگاه‌ها وجود دارد و ما هم جزو آن‌ تیم‌ها هستیم.

دایی ادامه داد: ما با توجه به همین مشکلات مالی خیلی دیر وارد پنجره نقل و انتقالات شدیم و سعی کردیم بازیکنانی را بگیریم که هم دارای استانداردهای باشگاه باشند، هم فشار زیادی به باشگاه نیاید تا مشکلات مالی از شرایط فعلی بیشتر نشود. تمرکزمان بیشتر روی بازیکنان جوان است و روی این بازیکنان قرار است کار انجام دهیم. چند بازیکن باتجربه هم به تیم اضافه کردیم تا از تجربه‌های آن‌ها برای ادامه لیگ برتر استفاده کنیم.

او درباره حضور علیرضا حقیقی در تیم سایپا گفت: ما تا زمانی که تکلیف‌مان با محمدرضا اخباری مشخص نشود نمی‌توانیم با علیرضا حقیقی قرارداد ببندیم. اخباری جزو لیست بازیکنان امسال ما بوده ولی به علت‌هایی که بنده از آن خبر ندارم در تمرین‌ حضور نیافته امیدوارم هرچه سریع‌تر تکلیف این بازیکن مشخص شود. من به شخصه با علیرضا حقیقی صحبت کردم که اگر شرایط هموار بود بتواند به تیم ما کمک کند اما از او هم فعلا خبری نیست و باید دید در آینده چه پیش می‌آید.

او درباره شرایط رضا اسدی در تیم سایپا گفت: وضعیت اسدی با دیگر بازیکنانی که تکلیف‌شان مشخص نیست فرق می‌کند. این بازیکن با ما قرارداد بسته و ما در قراردادی که با او بستیم بسیار به او لطف کردیم. ما به خاطر بازیکنانی امثال اسدی خیلی از بازیکنان رد کردیم و قبول کردیم. همه چیز دارای قانون است و این بازیکن حق ندارد قبل از بازی اول به تمرین‌ها اضافه نشود و در دفتر باشگاه بنشیند با این حال اگر او هم از باشگاه بخواهد برود، من بازیکنان دیگری را دارم که بتوانند به جای او بگذارم و جای او را پر کنند. مثل اینکه این بازیکن با مدیر برنامه‌هایش هماهنگ کرده بوده تا بتواند به یک کشور اروپایی ترانسفر شود اما در نهایت موفق نشده و هنوز به دنبال این مسئله است. او راه اشتباهی را انتخاب کرده ولی علی قلی‌زاده که بازیکن ما بود راه درست را انتخاب کرد و با عملکرد خوبش به تیم ملی دعوت شد و در نهایت راهی اروپا شد.

او در مورد قراردادهایی که امسال با بازیکنان سایپا بسته شده گفت: این مسئله در حیطه کاری من نیست. اما وقتی من روی یک بازیکنی برای نیم فصل اول حساب می‌کنم و برنامه‌ام را می‌چینم و بازی‌های تدارکاتی‌ام را برنامه‌ریزی می‌کنم و وقتی این بازیکن قبل از بازی اول می‌گوید که نمی‌تواند تیم را همراهی کند این به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و برای من غیر قابل حل است.

دایی در مورد برنامه پیشنهاد شده از سوی کی‌روش برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: من این برنامه‌ را ندیدم و نمی‌توانم درباره آن نظر دهم اما پولی که برای این برنامه‌ریزی تخمین زده شده است برای اینکه شور و نشاط مردم را در این وضعیت بد اقتصادی تامین کند، بیشتر از این پول هم باشد باز کم است چون فوتبال است که می‌تواند مردم را شاد کند و اندکی از گرفتاری‌های اقتصادی دور کند. لذا باید برای فوتبال در ایران خرج شود.

او درباره انتقاد برخی درباره مبلغی که کارلوس کی‌روش برای این اردوها پیشنهاد داده گفت: آیا این مقدار برای هزینه‌های کشور ما زیاد است که نتوانیم آن را بدهیم. ما باید به هر طریقی که می‌توانیم باید هزینه کنیم تا غم و غصه از ذهن مردم برای مدتی دور شود.

او درباره مشکلات بازیکنان سرباز تیم ملی گفت: این مسئله‌ای است که باید هرچه سریع‌تر حل شود و این اتفاق مربوط به نیروهای مسلح است که باید هرچه سریع‌تر معلوم کند آیا آن‌ها معاف می‌شوند یا اگر این اتفاق نمی‌افتد بتوانند حداقل در بازی‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کنند. مگر آن‌ها سرباز وطن نیستند؟ وظیفه سرباز وطن دفاع از حریم وطن است و این بازیکنان هم با بازی کردن در این رقابت‌ها همین کار را انجام می‌دهند. ما باید از تمام نیرویمان استفاده کنیم تا تیم ملی بتواند در این رقابت‌ها موفق باشد.

او در ادامه گفت: اگر این برنامه پیشنهاد شده باعث قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا شود برای ما که در لیگ تیم‌داری می‌کنیم بسیار خوب است اما باید یک مدیریتی انجام شود که هم به برنامه لیگ برتر لطمه نخورد هم تیم ملی ما در جام ملت‌های آسیا موفق باشد. هدف ما هم موفق بودن تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا است.

او درباره طلبی که از باشگاه نفت تهران و پرسپولیس دارد گفت:‌ این مسئله وجود دارد اما کاری از من ساخته نیست. من روی مواضع خودم هستم و باید حق و حقوق من تمام و کمال داده شود. من با معاون وزیر ورزش و همچنین مدیرعامل باشگاه صحبت کردم اما هیچ نتیجه‌ای دریافت نکردم. فکر می‌کنم باید با قانون حقم را پس بگیرم و این پروسه‌ای که من در این مدت طی کردم هیچ نتیجه‌ای نداده است. آقای گرشاسبی مطلب جالبی را گفتند که چون با توجه به گرانی دلار نمی‌توانیم پول شما را بپردازیم و این مسئله بسیار خنده‌دار است و من حقم را به طور کامل می‌خواهم و این مسائل نمی‌تواند مانع گرفتن حق من شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها