کد خبر: 222321
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

اختصاصی اعتمادآنلاین؛

جزئیات قرارداد 100+450 هزار یورویی مجید حسینی با ترابزون‌اسپور/ کمیسیون یک میلیارد تومانی برای آقای مدیربرنامه/ استقلال مبلغ فسخ قرارداد را دو برابر کرد+ سند

سیدمجید حسینی مدافع ملی‌پوش استقلال بعد از درخشش در جام جهانی،‌ مورد توجه باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه قرار گرفت و در شرایطی راهی این تیم شد که مسئولان استقلال موافق این انتقال نبودند.

جزئیات قرارداد 100+450 هزار یورویی مجید حسینی با ترابزون‌اسپور/ کمیسیون یک میلیارد تومانی برای آقای مدیربرنامه/ استقلال مبلغ فسخ قرارداد را دو برابر کرد+ سند
کد خبر: 222321
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۶:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جزئیات قرارداد مجید حسینی با باشگاه ترابزون اسپور ترکیه چرایی تلاش زیاد مدیربرنامه این بازیکن را برای خروج او از استقلال برای رسیدن به کمیسیون قابل توجه نشان می‌دهد.


سیدمجید حسینی، مدافع ملی‌پوش استقلال بعد از درخشش در جام جهانی،‌ مورد توجه باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه قرار گرفت و در شرایطی راهی این تیم شد که مسئولان استقلال موافق این انتقال نبودند. به همین ترتیب پاسپورت او را ضبط کردند تا عملا حسینی نتواند به ترکیه سفر کند. تلاش بسیار زیاد ترابزونی‌ها برای عقد قرارداد با حسینی به قدری بود که از طریق سفیر ترکیه در ایران تلاش‌هایی برای گرفتن پاسپورت جدید برای این مدافع انجام دادند و به نتیجه مثبتی هم رسیدند. منتها مشکل بعدی جلب رضایت باشگاه استقلال با پرداخت رقم فسخ قرارداد بود.


در قرارداد حسینی با این باشگاه بندی وجود داشت که او می‌توانست با پرداخت 100 هزار دلار رسما از این تیم جدا شود و به همین ترتیب حسینی در نامه‌ای به باشگاه استقلال رسما درخواست اعلام شماره حساب برای پرداخت این رقم کرد. منتها مساله اساسی اینجا بود که مدیریت باشگاه با اینکه می‌داند حسینی دیگر پیراهن آبی را بر تن نخواهد کرد اما بعد از مشورت با وینفرد شفر تصمیم گرفته بهره مالی بیشتری از انتقال حسینی به ترکیه ببرد و به همین ترتیب خواهان پرداخت 200 هزار دلار از سوی حسینی است که به نظر می‌رسد ظرف روزهای آینده برای اینکه کار به فیفا کشیده نشود توافق برای پرداخت این مبلغ به حساب باشگاه استقلال از سوی باشگاه ترابزون‌اسپور انجام خواهد شد.


تصویری از جزئیات قرارداد سیدمجید حسینی با این باشگاه ترکیه‌ای به صورت رسمی نشان می‌دهد او با قراردادی به مبلغ 450 هزار یورو برای هر فصل (قرارداد ملی‌پوش ایرانی دو ساله است) به عضویت ترابزون‌اسپور درآمده و 100 هزار یورو هم آپشن برای قرارداد او در نظر گرفته شده است.


منتها بند جالب توجه قرارداد که اهمیت انتقال حسینی به ترکیه را برای مدیران باشگاه نشان می‌دهد،‌ حق کمیسیون 90 هزار یورویی است که برای مدیربرنامه سید مجید در نظر گرفته شده است که رقمی قابل توجه به حساب می‌آید.


با در نظر گرفتن مبلغ هنگفت یورو در بازار ارز به‌خوبی مشخص می‌شود که تقریبا چیزی حدود یک میلیارد تومان از این انتقال به مدیربرنامه حسینی می‌رسد و این عدد بهترین دلیل برای رسیدن به چرایی تلاش حیرت‌انگیز مدیربرنامه سید مجید حسینی برای نهایی کردن موضوع جدایی از استقلال و رفتن به ترکیه است.


البته بخش قابل توجهی از این 90 هزار یورو به آلپر گوکدمیر، ایجنت ترکیه‌ای که به همراه مدیربرنامه ایرانی حسینی مقدمات حضور این بازیکن در ترابزون اسپور را فراهم کرد خواهد رسید.

مجید حسینی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها