کد خبر: 220582
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۱۰:۳۶:۰۰
| |

رئیس کمیته نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ فوتبال:

ثبت بازیکنان جدید باشگاه‌ها نیاز به دریافت مجوز دارد

رئیس کمیته نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: از باشگاه‌ها درخواست دارم هر چه سریع‌تر برای ثبت قرارداد بازیکنان‌شان به سازمان لیگ مراجعه کنند.

ثبت بازیکنان جدید باشگاه‌ها نیاز به دریافت مجوز دارد
کد خبر: 220582
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۰ ۱۰:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ درباره اطلاعیه کمیته وضعیت فدراسیون گفت‌: اول این که کمیته وضعیت مورد تایید سازمان لیگ است و حداقل در دو فصل مسابقات شاهد هستیم تا زمانی که از کمیته‌های وضعیت و انضباطی از طریق دبیرکل به رئیس سازمان لیگ صادر نشود، سازمان لیگ اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید را به باشگاه‌ها نمی‌دهد و طبق بیانیه کمیته وضعیت، ما اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید را به آن 11 باشگاه نمی‌دهیم.

وی ‌اضافه کرد: در حال حاضر به جز باشگاه‌های پیکان، ذوب آهن، سپیدرود رشت و پرسپولیس هیچ باشگاهی برای ثبت قرارداد بازیکنان‌شان اقدامی انجام نداده‌اند و این جای تعجب دارد چرا که از روز پنج‌شنبه مسابقات لیگ برتر فصل 98-97 آغاز می‌شود.

رئیس کمیته نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ در پایان بیان‌ کرد: از باشگاه‌ها درخواست می‌کنم که کارهای اداری‌شان را به روزهای پایانی نکشانند. البته من و همکارنم در سازمان لیگ در خدمت باشگاه‌ها هستیم. همچنین باشگاه‌ها در حال حاضر می‌توانند بازیکنان فصل گذشته خود را بدون مشکلی در سازمان لیگ ثبت کنند و نیازی به گرفتن مجوز نیست، فقط ثبت بازیکنان جدید باشگاه‌ نیاز به دریافت مجوز دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها