کد خبر: 217211
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۳ ۱۵:۱۰:۰۰
| |

گزارش اعتمادآنلاین از قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران؛

هنوز هیچ قرارداد رسمی با مرد پرتغالی امضا نشده!؟

اینکه چرا تاج اعلام کرده با کی‌روش قرارداد امضا کرده‌اند موضوعی است که هنوز پاسخ قانع‌کننده‌ای برای آن ارائه نشده است. امضای قرارداد جدید کی‌روش موضوع کوچکی نیست و انتظار می‌رود که اگر ادعای تاج صحت دارد تصاویر مربوط به امضای این قرارداد در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شود.

هنوز هیچ قرارداد رسمی با مرد پرتغالی امضا نشده!؟
کد خبر: 217211
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۳ ۱۵:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| خبر توافق با کارلوس ‌کی‌روش موضوعی بود که اولین بار به صورت رسمی از سوی مهدی تاج اعلام شد. به این ترتیب برای همه مشخص شد که این مربی در جام ملت‌های آسیا هم روی نیمکت ایران خواهد نشست. چندی بعد مهدی تاج در مصاحبه‌های تلوزیونی رسما اعلام کرد که فدراسیون قرارداد خود را هم با کی‌روش امضا کرده است و این خبر در تمام رسانه‌ها به خاطر اعلام تاج منتشر شد.


نکته قابل تامل اما افشاگری‌های انجام شده توسط رسانه‌های داخلی و خارجی در روزهای بعد بود و عملا برای همه مشخص شد برخلاف اظهارات مهدی تاج هنوز هیچ قرارداد رسمی با مرد پرتغالی به امضا نرسیده و طرفین فعلا توافق شفاهی برای ادامه همکاری داشته‌اند و در حال بررسی مفاد قرارداد جدید منعقد شده هستند. درباره صحبت‌های رئیس فدراسیون که اعلام کرده بود قرارداد بین طرفین مبادله شده است ذکر این نکته ضروری است که اسناد مبادله شده صرفا پیش‌نویس بندهای قرارداد بوده که باید توسط وکلای حقوقی کی‌روش و فدراسیون مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد.


در همین رابطه یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین اعلام کرد قرارداد کی‌روش به صورت رسمی هنوز امضا نشده است. این مقام مسئول که تمایلی به افشای نامش نداشت گفت: «تصمیم فدراسیون برای ادامه همکاری با کی‌روش جدی است و طرفین برای ادامه همکاری به توافق شفاهی رسیده‌اند و در شرایط کنونی کارهای مربوط به روی کاغذ آمدن این توافقات و امضای قرارداد در حال انجام است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در آینده‌ای نزدیک قرارداد امضا خواهد شد، چرا که کی‌روش برنامه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا را هم به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارائه داده و حتی برنامه مسابقات هم تا نیم فصل اول لیگ برتر بر پایه اجرایی شدن خواسته‌های کی‌روش تدوین شده است.»


اینکه چرا تاج اعلام کرده با کی‌روش قرارداد امضا کرده‌اند موضوعی است که هنوز پاسخ قانع‌کننده‌ای برای آن ارائه نشده است. امضای قرارداد جدید کی‌روش موضوع کوچکی نیست و انتظار می‌رود که اگر ادعای تاج صحت دارد تصاویر مربوط به امضای قرارداد در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شود. در غیر این صورت مردم فوتبالدوست ایران این حق را دارند که نگران اخبار منتشر شده درباره عدم انجام توافقات نهایی و موضوع بررسی سایر پیشنهادات از سوی کی‌روش باشند.


گفته می‌شود اگر تمام کارهای مربوط به ماندن کی‌روش در ایران نهایی شود این مربی با امتیازهایی ویژه و مبلغ قراردادی قابل توجه به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد که اعتمادآنلاین درباره جزئیات این ماجرا و شایعات و اخبار رسمی و غیر رسمی مرتبط به زودی شفاف سازی لازم را انجام خواهد داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها