کد خبر: 216884
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۰:۱۷:۰۰
| |

دلایلی که صلاح را در لیورپول ماندگار کرد

پایگاه خبری الخلیج الجدید درباره تمدید قرارداد محمد صلاح ستاره مصری فوتبال با باشگاه لیورپول نوشت: از دلایل عمده باقی ماندن صلاح در این تیم، آینده مبهم تیم رئال مادرید در سایه مربی جدید و ادامه موفقیت هایی است که وی در لیورپول بدست آورده است.

دلایلی که صلاح را در لیورپول ماندگار کرد
کد خبر: 216884
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۰:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| الخلیج الجدید روز سه شنبه : صلاح به عنوان اولین مصری جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال انگلستان را به خود اختصاص داد این موضوع باعث شد تا این بازیکن مورد توجه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید باشد.


این پایگاه خبری اضافه کرد با اینکه پوشیدن پیراهن رئال مادرید قهرمان اروپا برای هر بازیکن فوتبال یک رویاست اما چند دلیل باعث شد تا صلاح ماندن در لیورپول را ترجیح دهد.


نخست اینکه محمد صلاح قصد داشت ثابت کند که یک بازیکن فصلی نیست و موفقیت وی در لیگ اروپا در فصل گذشته اتفاقی نبوده است و این توان را دارد تا موفقیت های بزرگ خود را برای سال های متوالی تکرار کند.


دوم، به لیورپول ثابت کند این تیم با مربیگری یورگن کلوپ قادر به رویارویی با رقبای بزرگ خود در جام ملت های اروپا و رسیدن به مسابقات نیمه نهایی است حتی اگر همه بازیکنان آن شماره یک نباشند.


سوم، تکمیل صف بازیکنان لیورپول با بازیکنانی در حد و اندازه «فابینیو» هافبک برزیلی و «نبی کیتا» هافبک اهل گینه و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جدید مسابقات لیگ اروپا که برای این پروژه ضروری بود صلاح باقی بماند.


چهارم، انتقال به رئال مادرید در این زمان مسئولیت سنگینی برای صلاح بود به خصوص به عنوان اولین فصل او در لیگ اسپانیا و باتوجه به اینکه رئال مادرید سه بار متوالی قهرمان لیگ اروپا شده در نتیجه سقف انتظارها از وی بسیار بالاست و انتظار می رود که تیم او در هر فصل از این مسابقات تا نیمه نهایی حضور داشته باشد که تا حدی انتظار بزرگ و غیر ممکنی است.


پنجم، در سایه حضور «یولین لوپتگی» سرمربی جدید رئال مادرید این تیم فعلا آینده مبهمی داشته و هنوز تردیدهایی درباره ادامه حضور ستاره هایی از جمله کریستیانو رونالدو، گرت بیل و ماتئو کواچیچ دراین تیم وجود دارد که برای محمد صلاح نیز تردیدهایی ایجاد کرد.


روزنامه دیلی میل با اعلام خبر تمدید قرارداد صلاح با باشگاه لیورپول انگلیس تا سال 2023 نوشت: قرداد ستاره مصری فوتبال با این باشگاه با افزایش دو برابری 200 هزار پوند استرلینگ ( 263.28 هزار دولار) در هفته بسته شده است.


دیلی میل اضافه کرد که این مبلغ گران ترین دستمزد در تاریخ باشگاه لیورپول محسوب می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها