کد خبر: 216643
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۱:۴۶:۰۰
| |

خدادا عزیزی:

کار دشواری در سپیدرود پیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت که کار دشواری در این تیم پیش‌رو دارند.

کار دشواری در سپیدرود پیش رو داریم
کد خبر: 216643
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۱:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| خداداد عزیزی که روز گذشته (یکشنبه) از سوی محمد نوین، به عنوان سرمربی سپیدرود انتخاب شد، امروز (دوشنبه) در مراسم معارفه‌اش گفت: شهر رشت به شهر باران معروف است و سپیدرود هم از تیم‌های قدیمی ایران بوده و در لیگ تخت جمشید حضور داشته است. یک مجموعه فنی در این باشگاه حاضر هستند و من به عنوان یک همراه با آنها هستم.

وی ادامه داد: کار سختی داریم و کار کمی دیر شروع کردیم. از امروز کارمان را شروع می‌کنیم و به یارگیری می‌پردازیم. از سهیل حق‌شناس و افشین ناظمی در کادرفنی تیم‌مان استفاده خواهیم کرد. سعی می‌کنیم تیم خوبی را تشکیل دهیم و دست و پا نزنیم. سعی می‌کنیم با کمک طرفداران سپیدرود و مجموعه این تیم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

در این مراسم،‌ پس از صحبت‌های خداداد عزیزی،‌ دسته گلی از سوی مسئولان این باشگاه به عزیزی اهدا شد و سپس این مربی به همراه سهیل حق‌شناس، افشین ناظمی و محمدرضا مهدوی روی سکو قرار گرفتند و از سوی تشویق لیدرهای باشگاه تشویق شدند.

مراسم معارفه خداداد عزیزی در حالی برگزار شد که جواد تن‌زاده با دریافت حکمی از دادگاه مدعی است که مالک قانونی باشگاه است و نادر دست‌نشان را هم به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرده است. به این ترتیب در حال حاضر باشگاه سپیدرود دو مالک و دو سرمربی دارد و هواداران این تیم در سر درگمی کامل به سر می‌برند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها