کد خبر: 195292
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۰:۵۰:۰۰
| |

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

تیم ملی باید ارتباط خط میانی پرتغال را با رونالدو از بین ببرد/ پرتغال متکی به چند بازیکن خاص است/ بازیکنان ایران توانایی فنی بالایی دارند

تیم ملی در آخرین بازی خودش در مرحله گروهی جام جهانی امشب در شهر سارانسک روسیه به مصاف پرتغال می‌رود.

تیم ملی باید ارتباط خط میانی پرتغال را با رونالدو از بین ببرد/ پرتغال متکی به چند بازیکن خاص است/ بازیکنان ایران توانایی فنی بالایی دارند
کد خبر: 195292
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان کی‌روش که با سه امتیاز در رده سوم گروه B جام جهانی قرار دارند در حالی امشب به مصاف پرتغال می‌روند که امیدواری زیادی به صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها دارند. تیم ملی در بازی برابر اسپانیا بازی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و با بدشانسی بازی را به قهرمان جهان واگذار کرد. ملی‌پوشان ایران امیدوارند تا با یک بازی هوشمندانه از قهرمان اروپا امتیاز بگیرند و صعود خودشان را از این گروه قطعی کنند.

مجید نامجومطلق معتقد است تیم ملی برابر پرتغال باید برنامه‌ای متفاوت از بازی با اسپانیا داشته باشد و به اعتمادآنلاین می‌گوید: «امشب یک بازی حساس برابر پرتغال داریم که نقشی تعیین‌کننده برای ما در جدول دارد. با توجه به نوع فوتبالی که مقابل اسپانیا بازی کردیم، از دو نظر می‌توانیم به بازی برابر پرتغال نگاه کنیم. تیم ملی 60 دقیقه ابتدایی برابر اسپانیا فوتبال قابل قبولی ارائه نکرد و تمام 60 دقیقه ابتدایی بازی را در لاک دفاعی بود. در طول این زمان شاهد بودیم که تیم در 30 متر دفاعی محبوس بود و از نظر کیفیت فوتبال هیچ‌چیزی برای ارائه نداشت. اما در 30 دقیقه پایانی از این شرایط خارج شد و فوتبال بی‌نظیری به نمایش گذاشت. این نشان می‌دهد که تیم ملی می‌تواند برنامه‌ای متفاوت از بازی اسپانیا برابر پرتغال داشته باشد.»

این بازیکن پیشین سرخابی‌های پایتخت گفت: «پرتغال در چند بازیکن مانند رونالدو، په‌په، موتینیو و دروازه‌بان این تیم که از کیفیت بالایی برخوردار است خلاصه می‌شود. اگر بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که ارتباط خط میانی پرتغال با رونالدو از بین برود نتیجه خواهیم گرفت. اگر بخواهیم خیلی نزدیک به رونالدو بازی کنیم برای تیم ملی خطرناک است.»

نامجومطلق توانایی فنی بازیکنان تیم ملی را بالا دانست و عنوان کرد: «تیم ملی نشان داد که اگر آزادانه فوتبال بازی کند، می‌تواند نتیجه بگیرد. اینکه بازیکنان ایران شجاعت حمله به تیم بزرگی مانند اسپانیا را دارند نشانه توانایی فنی بالای آنهاست. متأسفانه این توانایی فنی، در بازی برابر اسپانیا در 60 دقیقه ابتدایی محبوس بود. برای موفقیت در بازی با پرتغال باید اصول دفاعی را رعایت کنیم. باید هوشمندانه دفاع کنیم اما در کنار آن باید برنامه‌ای هم برای حمله به دروازه پرتغال داشته باشیم. اگر این موارد رعایت شود می‌توانیم پرتغال را شکست دهیم. پرتغال تیم قدرتمندی نیست و این موضوع را می‌شود در بازی این تیم برابر مراکش مشاهده کرد. امیدوارم که امشب بازیکنان تیم ملی با پیروزی برابر پرتغال مردم را خوشحال کنند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها