کد خبر: 194313
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ ۱۶:۳۱:۰۰
| |

آلمان رکورددار بیشترین گل‌زده در جام جهانی

تیم ملی اسپانیا در دوره‌های مختلف جام جهانی توانسته 95 گل در کارنامه خود ثبت کند. این در حالیست که رکورد بیشترین گلزنی در تاریخ جام جهانی در اختیار تیم ملی آلمان است.

آلمان رکورددار بیشترین گل‌زده در جام جهانی
کد خبر: 194313
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ ۱۶:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| لاروخا با 3 گلی که در دیدار اول خود در جام جهانی روسیه به ثمر رساند توانست تعداد گل های خود در جام جهانی را به عدد 95 برساند. جالب اینکه این تعداد گل در 50 بازی به ثمر رسیده است و آنها انتظار دارند تا در همین دوره از جام جهانی بتوانند به باشگاه 100 گله های جام جهانی بپیوندند. گل های اسپانیا از اولین دوره حضور آنها در جام جهانی از سال 1934 آغاز شد تا اولین بازی در جام جهانی 2018 ادامه داشت.


در میان بازیکنان تیم ملی اسپانیا در ادوار مختلف، داوید ویا با به ثمر رساندن 9 گل توانسته خود در صدر بازیکنان این تیم قرار دهد. در رده دوم بهترین گلزنان اسپانیا نیز گوترئنو، فرناندو هیرو، رائول گونزالس و فرناندو مورینتس با 5 گل زده حضور دارند.


اسپانیا البته با این تعداد گل در رده های بالایی جدول بیشترین گل زده حضور ندارند چرا که آلمان ها با به ثمر رساندن 224 گل، در صدر تیم های گل زن قرار دارند. پس از آلمان نیز تیم های ملی برزیل با 221 گل زده و آرژانتین با 220 گل زده حضور دارند.

منبع: ورزش3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها