کد خبر: 193833
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ ۰۹:۳۰:۰۰
| |

هومن افاضلی کارشناس فوتبال کشور در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

فوتبال ایران از هیچ جنبه‌ای با فوتبال اسپانیا قابل‌مقایسه نیست/ جز دفاع مطلق هیچ حالتی برای تیم ایران برابر اسپانیا وجود ندارد

افاضلی بازی ایران برابر اسپانیا را یکی از سخت‌ترین بازی تیم ملی در جام جهانی دانست و گفت: دیدار بسیار سختی برابر اسپانیا داریم. فوتبال ایران در هیچ جنبه‌ای با فوتبال اسپانیا قابل‌مقایسه نیست، ولی امیدوارم که تیم ملی یک شاهکار دیگر در جام جهانی خلق کند و از این بازی امتیاز بگیرد. بازیکنان باید در این بازی بالاترین ازخودگذشتگی و بالاترین میزان دوندگی را از خود نشان دهند.

فوتبال ایران از هیچ جنبه‌ای با فوتبال اسپانیا قابل‌مقایسه نیست/ جز دفاع مطلق هیچ حالتی برای تیم ایران برابر اسپانیا وجود ندارد
کد خبر: 193833
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هومن افاضلی کارشناس فوتبال کشور درباره بازی تیم ملی ایران برابر مراکش در جام جهانی به اعتمادآنلاین گفت: فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی اراده خودشان را به بازی تحمیل کردند. آن چیزی که بچه‌ها در مقابل مراکش از خودشان نشان دادند ورای تاکتیک و سیستم بازی بود. یازده بازیکن تیم ملی با تمام وجودشان در زمین حاضر شدند.

وی افزود: مربیان خیلی از موضوعات فوتبال را نمی‌توانند به بازیکنان یاد دهند و آن‌هم همدلی و جان‌فشانی بازیکنان برای تیم است. در برابر مراکش شاهد بودیم که بازیکنان با تمام وجود خودشان را مقابل شوت‌های بازیکنان مراکش قرار می‌دادند؛ این موضوعی است که در تمرین نمی‌شود به بازیکنان یاد داد. این اتفاق باید از وجود بازیکنان بیاید. این عشقی که بازیکنان به تیم ملی دارند من را به یاد بازی تیم ملی برابر استرالیا انداخت.

افاضلی مراکش را تیم برتر میدان عنوان کرد و گفت: مراکش در بحث فنی از ایران جلوتر بود و سهم آن‌ها از در اختیار داشتن توپ و برتری در بازی از ایران بیشتر بود. بچه‌های ایران اراده خودشان را به بازی تحمیل کردند. آن‌ها عشقشان را به ایران در زمین آوردند و فکر می‌کنم که این بازیکنان مایه افتخار فوتبال ایران هستند.

افاضلی بازی ایران برابر اسپانیا را یکی از سخت‌ترین بازی تیم ملی در جام جهانی دانست و گفت: دیدار بسیار سختی برابر اسپانیا داریم. فوتبال ایران از هیچ جنبه‌ای با فوتبال اسپانیا قابل‌مقایسه نیست، ولی امیدوارم که تیم ملی یک شاهکار دیگر در جام جهانی خلق کند و از این بازی امتیاز بگیرد. بازیکنان باید در این بازی بالاترین ازخودگذشتگی و بالاترین میزان دوندگی را از خود نشان دهند.

وی افزود: اسپانیا و پرتغال در بهترین شرایط تیمی خودشان قرار دارند و می‌توانند از فضاهای کوچک در زمین به نفع خودشان استفاده کنند. پرتغال چند بازیکن دارد که بسیار باکیفیت هستند و این بازیکنان می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. فکر می‌کنم مقابل این دو تیم هیچ حالتی، جز دفاع مطلق برای ایران وجود نخواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها