کد خبر: 191611
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۰ ۱۲:۴۵:۰۰
| |

قوانین سخت‌گیرانه یواخیم لوو برای بازیکنان تیم ملی آلمان

سرمربی تیم ملی آلمان در مقایسه با جام جهانی قبلی که شاگردانش فاتح آن شدند، برای این دوره از جام جهانی قوانین انضباطی جدیدی وضع کرده است.

قوانین سخت‌گیرانه یواخیم لوو برای بازیکنان تیم ملی آلمان
کد خبر: 191611
|
۱۳۹۷/۰۳/۱۰ ۱۲:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| یواخیم لو امسال در اردوی تیمش در روسیه برای دفاع از عنوان قهرمانی که چهار سال پیش در برزیل کسب کرد، سیاست‌های سختگیرانه‌‌ای را اعمال کرده است.

لو سرمربی است که به داشتن کنترل و نظارت کامل بر بازیکنانش معروف است و به لطف همین ویژگی‌اش توانسته با آنها نتایج قابل قبولی بگیرد.

چیزی که لو بیش از همه به آن شهرت دارند همسو و متحد نگه داشتن بازیکنانش در مسیر رسیدن به هدف است و یکی از ابزاری که او برای تحقق این پروژه استفاده می‌کند، نظم و قوانین انضباطی است که بازیکنانش را ملزم به رعایت آنها می‌کند، اما نه فقط در زمین بازی بلکه در خارج از آن و امسال هم او برای اینکه تیمش را در مهمترین تورنمنت دنیای فوتبال به موفقیت برساند، قوانینی وضع کرده است.

یکی از قوانینی که او برای این دوره از جام جهانی وضع کرده، ممنوعیت ارتباط بازیکنانش با همسران خود در کمپ تیم است. او چهار سال پیش در برزیل به اعضای خانواده بازیکنانش اجازه داد در همان هتلی اقامت کنند که مردان‌شان بودند و به این ترتیب به آنها اجازه داد که انرژی روانی مضاعفی بگیرند که این موضوع در موفقیت نهایی آنها برای فتح جام جهانی تأثیرگذار بود.

امسال اما برای جام جهانی 2018 روسیه، برنامه لو تغییر کرده است. بازیکنان تیم ملی آلمان می‌توانند با خانواده‌ها و همسران خود در ارتباط داشته باشند البته تنها تا زمانی که در اردوی آماده‌سازی هستند، چرا که بعد از سفر به روسیه، آنها دیگر اجازه دیدار با عزیزان خود را نخواهند داشت.

تغییر مقررات انضباطی لو شامل موارد دیگری از جمله استفاده از تلفن همراه و نوشیدن مشروبات الکلی هم می‌شود. در مورد تلفن‌های همراه و شبکه‌های اجتماعی، لو این بار آسان‌گیرتر شده است. در جام جهانی 2014، لو استفاده از تلفن‌های همراه و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را تا زمان پیروزی‌شان مقابل آرژانتین ممنوع کرده بود. این بار اما او اجازه استفاده از تلفن‌های همراه را داده است، اما به شرط عدم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و آنها را از گذاشتن تصاویرشان در هتل و رختکن هم منع کرده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها