کد خبر: 189077
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۵ ۱۳:۴۳:۰۰
| |

گزارش اعتماد آنلاین از حواشی پیش‌آمده در مورد لیست اولیه تیم ملی؛

کی‌روش چاره‌ای جز انتشار لیست تیم ملی نداشت!+ عکس

انتشار اولیه لیست تیم ملی برای جام جهانی 2018 روسیه حاشیه‌های فراوانی به همراه داشت.

کی‌روش چاره‌ای جز انتشار لیست تیم ملی نداشت!+ عکس
کد خبر: 189077
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۵ ۱۳:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کارلوس کی‌روش یکشنبه شب از لیست 35 نفره تیم ملی رونمایی کرد. بعد از این مسئله، این مربی پرتغالی مورد حمله برخی از طرفداران پرسپولیس قرار گرفت. البته امیر قلعه نویی هم که با ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز در آزادی مهمان استقلال تهران است به این موضوع واکنش نشان داده است. او از این اتفاق ابراز ناراحتی کرده بود و در کنفرانس خبری پیش از بازی در جمع خبرنگاران گفت: «اگر گلایه کنم کسی ناراحت نمی شود؟ چه اتفاقی می افتاد فردا شب لیست ارائه می شد. اگر حرفی بزنیم می گویند قلعه نویی فلان و بیسار است. انتشار این لیست از نظر روحی روانی چقدر روی دو تیم تاثیر گذاشته است؟»

او در ادامه درباره اینکه آیا انتشار این لیست در مسائل روحی و روانی بازیکنان تیمش تاثیرگذار است، گفت: «گلایه من بیشتر است. چون در این لیست تیم ملی چند نفر از تیم روبروی ما هستند. اینها اتفاقی نیست. به نظرم یکسری طراحی‌ها است. چه اشکالی داشت 24 ساعت بعد اعلام می شد؟»

هواداران پرسپولیس هم به همین موضوع اشاره می کنند و می‌گویند انتشار لیست تیم ملی شب قبل از مسابقه با الجزیره امارات باعث شد به شرایط روحی برخی از بازیکنان پرسپولیس لطمه بزند و آنها را در آستانه این بازی حساس بی‌انگیزه کند.

در نگاه اول شاید بتوان حق را به قلعه‌نویی و هواداران پرسپولیس داد اما وقتی بدانیم که یکشنبه شب زمان ارسال لیست ابتدایی تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی به پایان می‌رسید و کی‌روش چاره‌ای جز این کار نداشته به او حق خواهید داد.

فیفا

البته جدای از این موضوع بازی در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به دور بعد این رقابت‌ها آرزوی هر بازیکنی است و مطمئنا بازیکنان ذوب‌آهن و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیستند. بازی در سطح اول فوتبال آسیا و رقابت برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به خودی خود جذاب است. اگر بازیکنی به دلیل اینکه اسمش در بین دعوت شده ها به تیم ملی نیست انگیزه اش را برای بازی‌های بین المللی باشگاهی از دست می‌دهد همان بهتر که نامش در لیست تیم ملی قرار نگیرد. بازیکنان در هر شرایطی که قرار دارند باید برای تیم ملی و تیم باشگاهی خودشان بجنگند و با تمام وجود برای سربلندی آنها تلاش کنند.

بدون شک هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس و ذوب‌آهن در این دایره گنجانده نمی‌شوند و برای موفقیت تیم‌های خود بیشترین تلاش را انجام می‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها