کد خبر: 188873
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۱:۲۶:۰۰
| |

چرا ایکاردی به تیم ملی آرژانتین دعوت نمی‌شود؟

مهاجم پیشین آلبی سلسته به انتقاد از دعوت نکردن مائورو ایکاردی به تیم ملی این کشور پرداخت.

چرا ایکاردی به تیم ملی آرژانتین دعوت نمی‌شود؟
کد خبر: 188873
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۳ ۱۱:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی آرژانتین به سختی توانست جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. شاید بتوان گفت آرژانتین روی بال‌های لیونل مسی توانست راهی جام جهانی شود. اکنون نایب قهرمان دوره قبل در گروهی دشوار با تیم‌های کرواسی، ایسلند و نیجریه هم‌گروه شده است.

خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین پیش‌تر اعلام کرد از بین سرخیو آگوئرو و مائورو ایکاردی یک بازیکن را به روسیه خواهد برد و اولویت با آگوئرو است. به این ترتیب به احتمال بسیار زیاد ایکاردی در جام جهانی نخواهد بود مگر آن که آگوئرو مصدوم شود.

هرنان کرسپو از دعوت نشدن مائورو ایکاردی به تیم ملی آرژانتین ابراز ناراحتی کرد و گفت: ناراحت کننده است که ایکاردی به تیم ملی دعوت نمی‌شود. ایکاردی بازیکنی است که وقتی در محوطه جریمه صاحب توپ می‌شود، به احتمال زیاد همه منتظر گل هستند ولی به تیم ملی دعوت نمی‌شود و این حیف است.

ایکاردی به این دلیل به تیم ملی دعوت نمی‌شود که دوست مسی نیست.

او در ادامه درباره زمزمه‌های رفتن ایکاردی از اینتر نیز پاسخ داد و گفت: اینتر بعید است که اقدام به فروش ایکاردی کند. آن‌ها به هواداران خود چه خواهند گفت اگر بخواهند بهترین بازیکن خود را بفروشند؟ من بعید می‌دانم ایکاردی به این راحتی از تیم اینتر به تیمی دیگر برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها