کد خبر: 188007
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۰۹:۱۷:۰۰
| |

اعتمادآنلاین گزارش می‌دهد:

از داماش تا آلکمار با علیرضا جهانبخش+ عکس

جهانبخش که همیشه در مصاحبه‌هایش اعلام کرده تمام تلاشش را برای بهتر شدن در فوتبال انجام می‌دهد و سعی می‌کند خود را به بالاترین سطح فوتبال برساند، به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد و سر از لیگ دسته یک هلند درآورد.

از داماش تا آلکمار با علیرضا جهانبخش+ عکس
کد خبر: 188007
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۷ ۰۹:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا جهانبخش آقای گل لیگ هلند شد. خبری خوشحال‌کننده برای فوتبال ایران و کی روش. او که فوتبالش را از داماش گیلان آغاز کرد سریع توانست خود را به فوتبال ایران معرفی کند و در لیگ برتر فوتبال 10 گل برای داماش به ثمر رساند. او که با توانایی بالا در پست وینگر بازی می‌کرد موردتوجه پرسپولیس قرار گرفت و با پیشنهادی قابل‌توجه روبه‌رو شد.

جهانبخش

جهانبخش که همیشه در مصاحبه‌هایش اعلام کرده تمام تلاشش را برای بهتر شدن در فوتبال انجام می‌دهد و سعی می‌کند خود را به بالاترین سطح فوتبال برساند، به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد و سر از لیگ دسته یک هلند درآورد. ان ای سی نایمخن مقصد ستاره جوان رودباری بود. اولین گلش را در جام حذفی هلند برابر هارکماس به ثمر رساند تا کم کم شرایط را برای خودش در نایمخن بهتر کند.

جهانبخش

جهانبخش بعد از موفقیت در نایمخن، عنوان بهترین بازیکن لیگ یک هلند را کسب کرد و با این تیم به لیگ برتر هلند راه یافت. او با بازی‌های درخشانی که از خود به نمایش گذاشت مسئولان آلکمار را برای به خدمت گرفتنش مجاب کرد. حالا جهانبخش بازیکن یکی از 3 تیم مطرح هلند شده بود و این فرصت را داشت تا خود را به فوتبال هلند ثابت کند.

جهانبخش

شب گذشته لیگ برتر هلند به پایان رسید و پسر بااستعداد ایرانی با 21 گل زده آقای گل فوتبال هلند شد. اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران رخ‌داده و یک بازیکن ایرانی آقای گل یک لیگ اروپایی شده است. اکثر کارشناسان فوتبال هلند عقیده دارند که وقت آن رسیده که جهانبخش به یکی از 4 لیگ معتبر اروپا کوچ کند و توانایی خودش را در لیگ‌های دیگر هم به نمایش بگذارد. چند ماهی است که خبرهایی به گوش می‌رسد که ناپولی ایتالیا مشتاق به خدمت گرفتن جهانبخش است و شاید تابستان شاهد حضور جهانبخش در ناپولی باشیم. البته جهانبخش علاقه‌اش را به لیگ آلمان کتمان نکرده و در مصاحبه‌‌های مختلف گفته، علاقه دارد به بوندس لیگا مهاجرت کند و بازی در یک تیم آلمانی را تجربه کند. باید منتظر ماند و دید جهانبخش فوتبالش را در کدام تیم اروپایی ادامه خواهد داد.

جهانبخش

بی‌شک خوشحال‌ترین فرد در فوتبال ایران بعد از شنیدن خبر آقای گلی جهانبخش در لیگ هلند، کی روش است. حالا که تیم ملی در آستانه بازی‌های حساس جام جهانی قرار دارد آمادگی بازیکنان تیم ملی می‌تواند خبری مسرت‌بخش برای فوتبال ایران باشد. جهانبخش که در جام جهانی 2014 برزیل یکی از بازیکنان مدنظر کی روش بود اما فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد. البته شرایط امروز جهانبخش با چهار سال گذشته متفاوت است و به بازیکنی تأثیرگذار برای تیم ملی تبدیل‌شده و پسر شمالی فوتبال ایران تلاش دارد تا با درخشش در جام جهانی روسیه سال فوتبالی‌اش را به‌خوبی به پایان برساند.

علیرضا جهانبخش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها