نفتی‌ها از اجرای حکم توقیف اموال باشگاه ممانعت کردند

مسئولان ورزشگاه تهرانسر مانع بیرون بردن اموال باشگاه نفت تهران از سوی وکیل علیرضا بیرانوند شدند.

نفتی‌ها از اجرای حکم توقیف اموال باشگاه ممانعت کردند
کد خبر: 164716
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۹ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با توجه به دریافت حکم توقیف اموال باشگاه نفت تهران از سوی علیرضا بیرانوند، صبح امروز وکیل دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران همراه با حکم توقیف اموال و مامور نیروی انتظامی با یک دستگاه نیسان به محل ورزشگاه تهرانسر، محل تمرینات تیمنفت رفت تا حکم مذکور را اجرا کند.

با این وجود مسئولان ورزشگاه تهرانسر از اجرای حکم از سوی مصطفی سلیمانی و مامور نیروی انتظامی ممانعت به عمل آوردند تا آنها دست خالی این مجموعه ورزشی را ترک کنند.

وکیل دروازه‌بان تیم پرسپولیس ضمن تائید این خبر اظهار داشت: حکم توقف اموال را در دست داریم و حتی صورت جلسه هم امضا کردیم. البته به ما اجازه ندادند این اموال را از مجموعه خارج کنیم. اکنون باید با اخذ دستور قضائی و ماموران بیشتر برای بردن اموال اقدام کنیم.

او ادامه داد: چهار اتاق در ورزشگاه تهرانسر در اختیار باشگاه نفت است و ما هم براساس مطالبات بیرانوند (897 میلیون تومان) اموال را برمی‌داریم. تمرین امروز(یک شنبه) نفت تهران تعطیل بود اما مطمئن باشید تا فردا همه کارها را انجام می‌دهیم و توقیف اموال را نهایی می‌کنیم. قطعا تمام پیراهن‌ها، تخته‌ها و توپ‌هایی که در این اتاق‌ها وجود دارد توقیف می‌کنیم. تنها اموال مربوط به باشگاه نفت را توقیف می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها