کد خبر: 164715
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۹ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

داربی‌ مادرید؛ تقابل رونالدو و گریزمان

تقابل دو مهاجم گلزن رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید یکی از جذابیت‌های داربی مادرید است.

داربی‌ مادرید؛ تقابل رونالدو و گریزمان
کد خبر: 164715
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۹ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان امروز (یک‌شنبه) در دیدار رئال مادرید و اتلتیکومادرید دوباره برابر هم قرار می‌گیرند. آخرین داربی مادرید پنج ماه پیش در 18 نوامبر 2017 برگزار شد که با نتیجه‌ بدون گل در واندا متروپولیتانو به پایان رسید. گریزمان در این دیدار توسط هوادارانش هو شد. اتفاقی که پیش از این برای رونالدو برابر آلاوس رخ داد.

مهاجم مادرید در حالی به داربی در واندا متروپولیتانو رسید که تنها 6 بار گلزنی کرده بود. از طرفی گریزمان سه گل به ثمر رسانده بود.

با این حال پس از پنج ماه شماره «هفت» مادرید در حالی پا به داربی در سانتیاگوبرنابئو می‌گذارد که در 10 بازی اخیر 19 بار گلزنی کرده است. از طرفی آمار مهاجم فرانسوی اتلتیکو در 10 بازی 12 گل است.

رونالدو 13 گل در 10 بازی پیاپی در فوریه و آوریل 2014 به ثمر رساند. هم‌چنین از آگوست تا نوامبر 2014 نیز در 12 بازی 20 بار گلزنی کرد.

روخی بلانکو، سومین تیم محبوب رونالدو است. مهاجم پرتغالی در 30 بازی مقابل این تیم 21 گل به ثمر رسانده است.

رونالدو در سال 2018 در 13 بازی 23 گل به ثمر رسانده است. در مقابل گریزمان در 19 بازی 17 بار گلزنی کرده است. دیروز (شنبه) زین‌الدین زیدان درباره مهاجم فرانسوی اتلتیکو گفت‌: کاملا واضح است او بازیکن تعیین کننده‌ای محسوب می‌شود.

بازیکن شماره «هفت» اتلتیکو در 17 داربی تنها چهار گل به ثمر رسانده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها