کد خبر: 163055
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۵ ۱۰:۱۷:۰۰
| |

اینزاگی:

به توانایی خودمان باور داریم

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ اروپا ابراز خوشحالی کرد.

به توانایی خودمان باور داریم
کد خبر: 163055
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۵ ۱۰:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| لاتزیو موفق شد با شکست دیناموکیف در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی مرحله بعد لیگ اروپا شود. اینزاگی که تیمش در بین مدعیان قهرمان جام حذفی قرار دارد و در لیگ نیز در رده چهارم است از کسب این نتیجه و موفقیت در لیگ اروپا ابراز خوشحالی کرد.

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو بعد از این دیدار گفت: به هیچ وجه آسان نبود ولی با شایستگی و قدرت توانستیم به یک چهارم نهایی لیگ اروپا راه یابیم. ما شایسته این دستاورد بودیم. به خوبی برای این دیدار آماده بودیم و توانستیم با ارائه یک دیدار با برنامه و خوب از همان ابتدا جریان بازی را به دست بگیریم و در نهایت به نتیجه‌ای که خواستیم نیز دست یافتیم. این فصل ما فوق‌العاده بودیم و فراتر از انتظارات ظاهر شدیم. به تیمم می‌بالم که توانست با شایستگی و قدرت خود را برای رسیدن به مرحله بعد آماده کند.

اینزاگی در سری A نیز عملکرد موفقیت آمیزی داشت و توانست رتبه این تیم را نسبت به فصل قبل بهتر کند. سال گذشته لاتزیو در جایگاه هشتم قرار گرفت ولی امسال این تیم فعلا در رده چهارم قرار دارد.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: هدف ما این است که بتوانیم تا جایی که ممکن است در لیگ اروپا بالا برویم و در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیریم. الان منتظر حریف خودمان در مرحله بعد خواهیم بود تا ببینیم با چه تیمی روبه‌رو خواهیم شد و در ادامه خودمان را برای بازی‌های مهم پیش‌رو آماده می‌کنیم. ما به توانایی خودمان باور داریم و مطمئن هستیم می‌توانیم در این فصل کارهای بزرگی انجام دهیم و تیم را به موفقیت و قهرمانی برسانیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها