کد خبر: 162763
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ۱۳:۱۳:۰۰
| |

کمپانی:

قهرمانی در دربی فرصتی تکرارنشدنی است

مدافع بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید قهرمانی لیگ برتر در داربی شهر منچستر فرصتی است که یک بار در زندگی ممکن است برای همشهریانش رخ دهد.

قهرمانی در دربی فرصتی تکرارنشدنی است
کد خبر: 162763
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۲ ۱۳:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| منچسترسیتی می‌تواند با برتری برابر منچستریونایتد، قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلیس شود. منچسترسیتی در این فصل بی نقص بود و ممکن است که چند ماه زودتر قهرمانی خودش را قطعی کند.

ونسان کمپانی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند در داربی منچستر قهرمانی را قطعی کند گفت‌: من فکر می‌کنم مردم قسمت آبی شهر منچستر این را بدانند که این فرصت ممکن است فقط یک بار در زندگی‌شان اتفاق بیافتد. قطعا انگیزه‌های زیادی برای آن بازی خواهیم داشت ولی قبل از آن مسابقه ما یک بازی با اورتون داریم که آن بازی نیز سخت و حساس است. هواداران باید بدانند که قهرمانی مهم است اما دیر یا زود آن فرقی نمی‌کند. در حال‌ حاضر همه چیز در دستان خودمان قرار دارد و می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

منچسترسیتی که از جام حذفی انگلیس کنار رفته باید برای برپایی اردوی آمادگی به ابوظبی امارات برود. در ادامه‌ شاگردان گواردیولا باید دیدار با اورتون را تجربه کنند و سپس در عرض دو هفته‌ باید با منچستریونایتد در داربی انگلیس روبرو شوند و دو بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها