کد خبر: 161815
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۵ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش:

مقابل ایران، بازی سختی داریم

هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش می‌گوید بازی با ایران اهمیت بسیار زیادی برای تیمش دارد. او دیدار با شاگردان کی‌روش را دیداری سخت توصیف کرد.

مقابل ایران، بازی سختی داریم
کد خبر: 161815
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۵ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «مبارک بوصفا» هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش که در تیم الجزیره امارات بازی می‌کند، در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه کمک زیادی به تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورش کرد تا بتواند صعودی مقتدرانه به جام جهانی روسیه داشته باشد.

بوصفا در گفت‌وگو با سایت فیفا گفت‌: ما در گروه سختی قرار داریم. با این حال نباید ناامید شویم و تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست. جام جهانی عرصه رقابت با بهترین‌های دنیا است و باید با تمام توان و قدرت در آن حاضر شویم تا نتیجه‌ لازم را کسب کنیم.‌ اگر قرار است فکر و برنامه‌ای برای صعود به دور دوم جام جهانی نداشته باشیم بهتر است که در خانه بمانیم و اصلا به روسیه نرویم. ما برای تفریح به روسیه نخواهیم رفت و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم به دور دوم جام جهانی 2018 راه یابیم.

هافبک طراح تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش در ادامه‌ صحبت‌های خود تصریح کرد: بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بازی بسیار سختی برای ما است. آنها در انتخابی جام جهانی صدرنشین شدند و گل‌های کمی هم دریافت کردند. همه ما در حال‌ حاضر روی این گروه تمرکز کرده‌ایم. با این حال بازی نخست از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شاید سرنوشت تیم‌ها را برای ادامه‌ جام جهانی روسیه مشخص کند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش باید در اولین بازی خود در جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برود و سپس در بازی دوم خود با پرتغال دیدار خواهد کرد و در نهایت شاگردان رنارد در تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش در بازی سوم مرحله گروهی با تیم قدر ‌اسپانیا روبرو خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها