کد خبر: 161471
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ ۱۳:۴۶:۰۰
| |

رئیس آژانس جهانی ضد دوپینگ:

ترجیح می‌دادیم محرومیت روسیه بیش‌تر ادامه داشته باشد

رئیس آژانس جهانی ضد دوپینگ (وادا) اعلام کرد که ترجیح می‌داد محرومیت روسیه از بازی‌های المپیک بیشتر ادامه‌ داشته باشد تا روسیه خودش را بیش‌تر با قوانین وادا مطابقت دهد.

ترجیح می‌دادیم محرومیت روسیه بیش‌تر ادامه داشته باشد
کد خبر: 161471
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ ۱۳:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| چندی پیش وادا اعلام کرد که محرومیت روسیه از بازی‌های المپیک را لغو کرده است. IOCدلیل این تصمیم را منفی شدن تست دوپینگ دیگر ورزشکاران روسی در المپیک زمستانی 2018 دانسته است. با این حال پیش از بررسی‌های IOC تست دوپینگ دو ورزشکار روس در المپیک زمستانی مثبت شده بود.

روسیه یک ماه قبل از شروع بازی‌های المپیک زمستانی از بازی‌های المپیک محروم شد و تنها ورزشکاران مستقل و پاک این کشور اجازه ورود به بازی‌های المپیک زمستانی را پیدا کردند.

وادا اعلام کرده است که از تصمیم IOC حمایت نمی‌کند. سرکرگ ریدی، رییس وادا در این باره به بی بی سی گفت‌: من ترجیح می‌دادم که محرومیت روسیه بیش‌تر ادامه‌ داشته باشد زیرا در آن صورت بیش‌تر به ما فرصت داده می‌شد تا آژانس ضد دوپینگ روسیه را وادار کنیم با قوانین مطابقت پیدا کند. آژانس ضد دوپینگ روسیه هنوز از سوی وادا محروم است.

سرکرگ درباره وضعیت آژانس ضد‌دوپینگ روسیه گفت‌: ما خیلی با آن‌ها کار کرده‌ایم. ساختار آن‌ها را تغییر داده‌ایم و پرسنل را عوض کرده‌ایم. در حال‌ حاضر یک سازمان معقول شده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها