کد خبر: 161434
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

پیتر هیلوود حامی اصلی «آرسن ونگر»:

همه چیز ویران شده است

آرسن ونگر حالا دیگر حمایت کسی که خودش او را به آرسنال آورده بوده را هم ندارد و باید هرچه سریع‎تر تصمیمی برای انتهای فصل بگیرد.

همه چیز ویران شده است
کد خبر: 161434
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| 22 سال پیش و زمانی که آرسن ونگر به عنوان فردی نه‌چندان سرشناس وارد انگلیس شد تا هدایت تیم فوتبال آرسنال را به عهده بگیرد، کمتر کسی فکر می‌‏کرد او برای مدتی طولانی در این تیم بماند و در سال 2018 هم کماکان از او به عنوان سرمربی توپچی‌ها نام برده شود.

اما در سال‎های اخیر او شرایط پیچیده‎ای داشته و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. به همین دلیل انتقادات از او زیاد شده و بسیاری از هواداران که تا مدتی پیش به داشتن او در تیمشان افتخار می‌‏کردند هم دیگر دوست دارند او از تیم لندنی برود.

یکی از بزرگ‎ترین افرادی که دیگر از ونگر حمایت نمی‎کند، پیتر هیلوود است که خودش در سال 96 او را به آرسنال آورده بود و البته در سال 2013 از این تیم کناره‌گیری کرده است.

او در این باره در گفتگو با دیلی‌استار گفت: «طبیعتا من هم از حضور او در تیم خیلی خوشحال نیستم. به نظرم باید تغییر مربی صورت گیرد. او کارش را عالی انجام داد، اما از زمان روی کار آمدنش مدت زمانی زیادی گذشته است. بسیار ناراحت‎کننده است چون ونگر کسی بود که بسیاری عاشقش بودند و حالا همه چیز ویران شده است.»

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها