کد خبر: 161368
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ ۰۸:۰۸:۰۰
| |

حسن رحیمی:

باید اهداف و مواضع رسول خادم به درستی تعبیر شود

قهرمانی کشتی آزاد جهان گفت: امیدوارم مواضع رسول خادم به درستی تعبیر شود تا تصمیم‌گیرندگان هم بهترین سیاست را اتخاذ کنند.

باید اهداف و مواضع رسول خادم به درستی تعبیر شود
کد خبر: 161368
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ ۰۸:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن رحیمی اظهار داشت: ای‌ کاش مواضع رسول خادم که زبان مشترک همه قهرمانان ورزشی وملت ایران است به درستی تعبیر شود تا تصمیم گیرندگان، مسیر روشن و درستی را در مواجهه با این سیاست اتخاذ کنند.

قهرمان کشتی آزاد جهان افزود: متاسفانه استعفای رسول خادم ضربه مهلکی بر بدنه ورزش اول کشور که بزرگترین سهامدار ورزش در مسیر کسب مدال و افتخار در المپیک است، خواهد زد. ما امیدواریم مسئولین مربوطه هر چه سریع‌تر در خصوص بررسی اظهارنظرات منطقی و بازگشت وی به عرصه کشتی تصمیم‌گیری کنند.

وی اضافه کرد: ما قهرمانان ملی اصلی‌ترین وظیفه خود را حفظ عزت و بزرگی ایران و خوشحالی مردم غیور سرزمین‌مان می‌دانیم. همه ما بر این باور هستیم که بر حکومت های متجاوز باید غلبه کرد، اما حرف ما این است سیاست منطقی و صریح برای حل این موضوع اتخاذ شود.حل این موضوع می تواند با تشکیل گروه‌های دیپلماسی و رایزنی با مراجع بین‌المللی مربوطه و یا هر راهکار دیگه‌ای که می‌تواند به حل این موضوع کمک کند، به سرانجام برسد.

دارنده مدال برنز المپیک افزود: قطعا آینده کل ورزش کشور در این خصوص به مخاطره خواهد افتاد، المپک 2020 در راه است و ورزشکاران پر افتخار کشورمان در رشته‌های مختلف و مدال آور از جمله وزنه برداری، تکواندو، کشتی آزاد و فرنگی و... می‌بایست ظرف یکی دو سال آتی سهمیه کسب کنند. برخورد با ورزشکاران رژیم غاصب هرگز دور از انتظار نخواهد بود و باید برای آن حتما تصمیم درستی اتخاذ شود، وگرنه تعلیق ورزش کشور به طور حتم متصور خواهد بود.

وی در پایان گفت: رسول خادم بارها حسن نیت خود را به کشورش اثبات کرده و نباید فراموش کنیم که این قهرمان همان کسی است که در المپیک 1996 و در کشور امریکا سرود کشورمان برای تک مدال طلای وی نواخته شد. همچنین خدمات رسول خادم در فدراسیون کشتی بسیار ارزنده بوده و حضور وی در صحنه های مهم بین‌المللی و اتحادیه جهانی کشتی روح و اعتبار تازه ای به کشتی و ورزش ایران بخشیده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها